Sunday, December 8, 2013

2012-Our Moments mini (mega) album - Jillibean Soup


I know, I know... we're at the end of 2013, and only now I finally got to finish my 2012 mini (mega) album. I hope I'll improve next year... LOL
This mini album is really a mega one. I stopped counting how many photos got into it. It has lots of pockets, mini mini albums, tags, journaling - really jam packed with memories to preserve.
For this mini album I used Jillibean Soup papers and stickers, mostly from Country Pumpkin Chowder collection, and some from other JBS' collections.
I really loved making it, and my insight, and perhaps a resolution for early next year, is to start working on 2013 mini album right away (and make the basis for 2014 mini album too...).
It took me a very long time to finish this project. While working on it, the kids started looking at the mini album, read my journaling, etc. I've learned that my kids really love to browwse the mini albums, and it is amazing how it preserves their memories from events we've had only months ago.
So without further ado, here are the photos:


Thank you for taking the time and visiting my blog. Please leave a trail to your visit, I love to read your comments.
אמנם אנחנו בסיומה של שנת 2013, אבל רק עכשיו הגעתי לסיים מיני (מגה) אלבום של שנת 2012. המיני הזה הוא ענקי - יש בו המון כיסים, תגיות, ג'ורנלינג, מקום לתמונות נוספות וכיוצ"ב. פרוייקט קצת אימתני, ולכן גם לקח לי מלללללללללללא זמן להשלים אותו.
תובנות:
1. להתחיל לעבוד על מיני אלבום 2013 כבר עכשיו, או לכל המאוחר בראשית 2014.
2. להכין כבר את השלד והבסיס למיני אלבום 2014.
3. אולי לעבור לסמאש? או project life? שווה מחשבה מעמיקה בעניין.

מאחר שהכנת המיני הזה התמשכה זמן רב, הילדים כבר החלו לדפדף באלבום. הם מאד נהנים לדפדף במיני אלבומים ולחזור ולקרוא על החוויות השונות שלנו. אני כותבת הרבה יותר ג'ורנלינג במיני אלבומים, כך שהדרך הזאת באמת משמרת את הזכרונות שלנו.

תודה שקפצתן לבקר ולהסתכל בתוצרת החדשה. אשמח מאד אם גם תשאירו עקבות לביקורכן. שוב אני פונה לכל הקוראות האלמוניות, שמתמידות לבקר אך נשארות שקטות כל כך - זה מאד כיף לקרוא תגובות, אז קדימה, לא להתבייש... די מדהים הפער בין כמות הכניסות לרשומה לבין התגובות שמשאירים... חומר למחשבה.

15 comments:

Einat's Art World said...

מזכרת מקסימה לדפדף ולהזכר ברגעים המאושרים של השנה. גם אני הכנתי לשנת 2013 , כמובן שטרם סיימתי.
שבוע טוב.

Anonymous said...

אלבום מדהים ביופיו. צבעוני ועליז וכמה תמונות ומלל. אני אוהבת את הבסיס השחור שכל כך מקפיץ את האלבום. מזכרת נפלאה. אש קטנה

זהבית שקד said...

מקסים ביותר!!
אהבתי
מעניין לעשות אלבום כזה גדול

Tracee said...

Wow that is one bigggg mini album, what a lovley way to record your year Tx

Helen Wallace said...

A great idea for recording those everyday moments and how lovely that your boys like browsing through the album

מ י ק ה said...

נכנסתי, קראתי, קנאתי, שוקלת לעשות אחד כזה, השארתי תגובה....

Michal Shoval said...

אלבום משגע!!
עבודה כל כך נקייה ועדינה :-)
אהבתי

anatstoler said...

אלבום מקסים. מזכרת נפלאה
עושה חשק לעשות כזה אלבום!!!

מושית10 said...

מיני שהוא בעצם מקסי. יופי של אלבום, הצבעים נהדרים ומה שיפה שהוא מכיל הרבה תמונות. לא פלא הילדים אוהבים לראות לדפדף ולקרוא את החוויות. ואי אפשר בלי שאלה:האם את משתמשת בדפים שהם מקיט אחד או מערבבת ומתאימה בין דפים בכמה קיטים (שזה לדעתי יותר קשה)? .

li-bee-ti said...

במיני הזה עבדתי בעיקר עם קולקציה אחת (דפים מדוגמים וסטיקרים), והוספתי עליה דפים מקולקציות אחרות של אותו יצרן (Jillybean Soup). עבודה עם קולקציה אחת בהחלט מקלה בתהליך.
תודה על התגובה :-).

Unknown said...

את צודקת לגבי כל האלמוניות והשקטות
:) :) :)
אז הנה ...אני מגיבה
האלבום מקסים-מקסים-מקסים
כל כך מגוון
עם כל מיני הפתעות בדרך
מקומות נחבאים
והכל על רקע שחור ואלגנטי
משהו -משהו!!!!!

Unknown said...

את לגמרי צודקת באשר לכל האלמוניות השקטות
:) :) :)
אז הנה...אני מגיבה
האלבום הורס !!!
הצבעים
הקרע השחור האלגנטי
ובמיוחד כל ההפתעות שבתוכו
המקומות הנחבאים
הכיתובים
מ-ו-ש-ל-ם

noga said...

האלבום מטורף! ממש אהבתי כל עמוד ועמוד, בהיתי דקות ארוכות!

dstandard said...

Such a fabulous album - know your kids will enjoy this for years. My 21 year old still comes around and asks where the albums are so he can go through them

Anat (anat15) said...

איזה פרוייקט! כל הכבוד שסיימת את 2012, אצלי הילדה הגדולה בת 16 ועדיין לא התחלתי את האלבום מטיול בת המצווה שלה... לפעמים אין את הג'וק הזה והמוזה להתחיל וליצור, מעצבן