Sunday, December 15, 2013

A {mase} ing - Stuck?! Dec. 15th reveal


Another fab sketch by Laura is up at Stuck?!:
The photo is of my youngest, trying to find his way in a big maze at the Australian Zoo.
For my page I used Simple Stories products, from Smarty Pants collection. I painted some gesso on the background paper and used a red ink with TCW stars mask.
Here are some close-ups on the details:




So how about playing with this sketch? make sure you upload it to Stuck?! blog, with a link to your actual post, so we can come and leave you some love :).
Thank you for taking the time and visiting my blog, and I appreciate each and every comment you care to leave me.
עם הסקיצה החדשה שעולה היום ב-Stuck?! התפרעתי לגמרי (יחסית...). השתמשתי בדפים וקישוטים של Simple Stories מקולקציה שנקראת Smarty Pants. יש לקולקציה הזאת צבעים חזקים מאד. אתן יכולות לראות באיקס מיקס את הפד של 15X15 של הקולקציה הזאת.
על הדף הכהה (אגב, במציאות הוא כחול כהה ולא שחור כמו שנראה בתמונה) מרחתי ג'סו בכיוונים שונים, אח"כ עבדתי עם דיו אדום על מסיכה של כוכבים. הוספתי דפי 6X8, בראדים וסטיקרים מאותה קולקציה, וואשי טייפ וחיתוך של עץ מתבנית בה התחדשתי לאחרונה.
יצא דף עליז וצבעוני, בדיוק כמו התמונה של צעיר הבנים שמחפש את דרכו באחד מהמבוכים שיש בגן גורו (מי שטרם ביקרה במקום - מומלץ ביותר!).
תודה שקפצתן לבקר. תודה לכל אלו שטרחו והשאירו תגובות לפוסטים הקודמים, זה בהחלט מחמם את הלב כשאתן משאירות איזה סימן שביקרתן כאן.
ובאווירה של חמימות - מאחלת לכל מי שעדיין סובל מנזקי מזג האוויר (אנחנו עדיין נצורים בבית...), שזה יחלוף במהרה ונחזור לשגרה.

2 comments:

Anonymous said...

חוץ מאי הנעימות, המצור שנכפה עליך בהחלט מניב תוצאות משובחות. אש קטנה

Unknown said...

great page, love the paint in the background