Tuesday, November 20, 2012

So very blessed

My page was featured at Prima's blog, for the October's BAP.
Here's the sketch I've worked with:
Aside from the burlap, all supplies are Prima, along with some of their tools too.
Here are some close ups on the details (a lot of fussy cutting, distressing, masking and misting and even a large handmade flower):



Thank you for taking the time and visiting my blog!
כל כך הייתי משועשעת כשאש קטנה התקשרה בשעת לילה מאוחרת, בטרוניה על עלותו של דף הפרימה שהכינה (דף מקסים ביותר, יש לומר!). וכמו שהיא תיארה זאת בפוסט המשעשע שלה, באמת ספרתי לה את הפרחים.
על רקע זה, באמת קשה להבין הכיצד זה נתפתיתי גם אני לשלוח לפרימה דף. מה אומר ומה אגיד? יש לי את כל התירוצים שבעולם - דחפו אותי, דירבנו אותי, זה בכלל לא אני, אני תמיד  הייתי סקפטית לגבי פרימה, יותר מידי מפונפן, ועוד ועוד, כהנה וכהנה תירוצים מתירוצים שונים. הכל כדי לנסות ולתרץ הכיצד זה נכנסתי גם אני לשגעון הזה. כן, כן. גם אני שלחתי. נו, זו לא אני, זו אש קטנה שאיתגרה אותי.
ולאחר שניקיתי מעצמי את האשם, ודאגתי להטילו הלאה, קבלו את הדף שלי, שפרימה מצאו לנכון לפרסם בבלוג שלהם, ביחד עם 6 ישראליות נוספות. תגידו, לא גאווה לאומית? לא זקיפות קומה? אז מה אם זה כולה פרימה, יעני א-לה-פרימה.... בהחלט אפשר לומר ש(גם) בתחום הזה אנחנו על המפה!
לא, לא הגעתי לדף ב-100 ש"ח, אבל אין ספק שדף מעוצב א-לה-פרימה הוא דף יקר מאד יחסית לדפים אחרים. איך? תעשו את החישוב. או טוב מזה - תנסו להכין בעצמכן דף על טהרת מוצרי פרימה, ותראו שהוא מושקע בטירוף. זה מה שפרימה רוצים, וזה מה שפרימה מקבלים...
הדף הזה לא היה בא לעולם אלמלא אש קטנה, ועל כך מגיעה לה התודה (אחרי האשמה, כמובן...).
תודה שקפצתן לבקר, אתן יותר ממוזמנות גם להשאיר תגובה...

5 comments:

Anonymous said...

לוקחת עלי בשמחה את כל האשמה (אבל לא את ההוצאות). דף מקסים . אש קטנה

June Houck said...

Gorgeous LO! Congrats on being featured on Prima!

Julie Tucker-Wolek said...

Congrats on being featured!! I loveeeeeeeeeeeeee the photo, the colors and the flowers!!!

מושית10 said...

דף נפלא! כמו שאת יודעת לעשות.כבוד על הזכיה, אכן הדף מעוצב בסגנון המיוחד לך. העיצוב שלך, לאורך כל הדרך, מראה כמה יפה אפשר לעצב דפי אלבום לבנים, עם פרחים ואלמנטים צבעוניים.

Unknown said...

ברכות!