Sunday, July 22, 2012

Celebrating Family Day - הקפה אחרונה (חלק רביעי ואחרון)

לפוסט בעברית, אנא גללו למטה.
תודה!

Welcome to Counterfiet Kit #2 mini challenge! Our challenge is all about 'CELEBRATING'. I took a photo of my youngest, a year and a half ago, on Family Day celebration at the kindergarten. The theme of the celebration was "coffee shop", where the kids were the waiters and waitresses. We, the parents, could "buy" coffee and cakes and the payment was in hugs and kisses :). Now, isn't that so sweet? a real celebration!
The photo is of my youngest, dressed as a waiter, kind of silly dress up, right?
Supplies are from my July CKC kit.
I used the #217 sketch from Creative Scrappers:
I also took inspiration from case file #28 at CSI:
This color palette is a very unusual one for me, and it was quite a challenge working with it. To solve the case I used these clues: circles, reptition (buttons, bows - the twine; brads). for the testimony - circular journaling spot; document something silly.
Here are some close-ups on the details:


Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated.

אני לא מוותרת על אף אימון ממחנה האימונים הסקראפי של אש קטנה, והנה הגעתי אל הדף האחרון אותו אני מעלה במסגרת מחנה האימונים. הפעם אש קטנה איתגרה  אותנו להכין דף עם שילוב צבעים לא שגרתי עבורנו. שאבתי השראה משילוב הצבעים באתגר באתר של CSI - צבעי חמרה, עם דומיננטיות של אדום/כתום וחום. בהחלט שילוב צבעים לא שגרתי אצלי. הייתי מאזנת אותו עם צבע ממשפחת הצבעים הקרים, אבל אופס... זו מהותו של האתגר, לא?
אז אספתי דפים, חומרים וקישוטים בגוונים המתאימים. 
הנה האסופה:
כן, גם כאן השתמשתי בקארדסטוק לבן ודף מדוגם שנותרו מהם רק המסגרות (ע"ע פינת החסכן הכרוני...). מרבית החומרים מקיט החיקוי של חודש יולי, אבל הוספתי גם שני דפים 15X15 של Cosmo Cricket בגוונים התואמים (בסוף השתמשתי רק באחד מהם). גם מקומם של הגלימרים לא נפקד, והכפתורים תוצרת בית:

טכניקה: או במילים אחרות - חתכו, גבירותי, חתכו!
דפים עתירי דוגמאות בולטות (יש המכנים אותם - דפים מקושקשים) יכולים להיות משוש לב לסקראפרית להשלמת קישוטים. אבל יש כאן קאץ' קטן - צריך סבלנות. הרבה סבלנות. חיתוכים עדינים. בעבר השתמשתי לשם כך במספריים של גזירת ציפורניים, אבל מאז שגיליתי את המספריים של TH אני מכורה. אמצעי אחר בו אני נוהגת להשתמש לחיתוכים העדינים הוא סכין גרפיקאים חד ומדוייק.
אז מתוך הדף הפרחוני הזה (שהוא הצד השני של אחד הדפים שקיבצתי לי) חתכתי כמה וכמה פרחים בגוונים התואמים את הדרישות. הנחתי אותם בצד.
הרכבת המסגרת - הרכבתי את שתי המסגרות זו על גבי זו, לאחר שהקארדסטוק הלבן עבר דיסטרוס כפול ומסיבי.
הגיע התור לטפל בקארדסטוק החום הבהיר/קרם. חדות העין בודאי תבחנה שיצרתי דיגום של קיר לבנים, עם טיפה טון בהיר/כהה. אני אוהבת את האפקט, אבל בסופו של דבר בעיצוב הכולל של הדף לא רואים זאת. לא נורא, אפשר בדף אחר, בפעם אחרת. התזתי גלימרים בשלל הצבעים ואת שולי הקארדסטוק העברתי תחת מכבש הטאץ' האישי הידוע - דיסטרוס כפול. 
ואם חשבתן שבכך הסתפקתי, טעות! רציתי לשחק קצת גם עם מסיכה. בעזרת דיו גם כן בגוון חמרה, יצרתי מסגרת מהמסיכה, שתשמש בסיס לכל ההעמסה של שכבות המאטינג והתמונה. בסוף לא יראו הרבה מהמסגרת, אבל הרמז שלה גם כן מספק אותי.
הנה, כך זה נראה בסוף ההתעללות:
עכשיו מגיע השלב להעמיס את השכבות. הדף המדוגם הבהיר נחתך בקווים ישרים. לעומתו, הדף האדמדם נקרע ביד. הנחתי אותם אחד על השני. בין התמונה לבין המאטינג הכנסתי דוילי ועיגול כתום עם דיגום אדום (משאירה לכן לנחש מה המקור של העיגול הזה...). מתחת לכל הכבודה הזאת הנחתי את הפרחים הגזורים ובאנר ארוך בהיר שקיבל מאטינג חום כהה. על שוליו התחתונים של הבאנר גירדתי ראב-און עם כיתוב של הגדרה מילונית:
פיזרתי כפתורים, חלקם תוצרת עצמית וחלקם קנויים, ובראדים:
את הכיתוב מיקמתי על עיגול כפול (שני פאנצ'ים, מהשימושיים ביותר אצלי), כאשר שולי אחד העיגולים לוכלכו בדיו אדמדם:
והנה התוצאה הסופית:
שילוב הצבעים הזה הוא ממש מחוץ לאזור הנוחות שלי, ועדיין אני אוהבת את התוצאה הסופית. זו תמונה שמזמן רציתי להכין לה דף, והרגשתי קצת מוגבלת בעיצוב בגלל צבעי התמונה. והנה, נקרתה ההזדמנות ליצור את הדף, עם שילוב צבעים שכל כך מתאים לתמונה עצמה. מסקנה: אתגרים, אתגרים ושוב אתגרים. הם פשוט מצליחים לגרום לי לצאת מאזור הנוחות.
מה אתן חושבות על הדף?
ולא נותר אלא לסיים בעוד שורה מתוך השיר המלווה את מחנה האימונים הסקראפי שלי:
ואני מתבלבל ונופל,
אהה, אהה, אהה....
(על קו הזינוק/מיכה שטרית)

תודה על תשומת הלב ובאמת שאני מעריכה מאד את כל מי שקוראת את הכל ואף טורחת ומגיבה. כיף לקרוא את התגובות שלכן וזה בהחלט מעודד להמשיך.

4 comments:

Susanne said...

What can I say? Lovely layout Libeeti. I must follow you lead and fussy cut some flowers.

Julie Tucker-Wolek said...

So beautiful!! I loveeeeeeeeeeee the layers, the colors and loving all the random buttons!!!

karindi said...

דף מקסים! אני מודה ששילוב הצבעים הזה מאוד נוח לי, אבל מאוד נהניתי לראות לאן לקחת אותו וכמה שכבות ורעיונות נפלאים הכנסת בדף...

Lisa said...

Well, you certainly know how to combine those challenges! Great stuff. It's a colour palette I really like.