Wednesday, July 11, 2012

Fall (in July?!)

לפוסט בעברית, אנא המשיכו הלאה, מתחת לפוסט באנגלית.
תודה!
This time, the sketch was my jump start point, and I've changed it a little. First, I've truned it on a mirror look to the side.  I didn't want to use a circle behind the photo and the layers, so I've replaced it with a brick mask, using gesso and distress ink; plus the banner on the right upper corner turned into a sentient sticker on my left upper corner; I replaced the stars with the flowers, which are part of a transparent sheet (Fancy Pants, as well as most of the dp in this lo).
Here are some close-ups on the details:



Thank you for stopping by!
אש קטנה ממשיכה במסכת האימונים האינטנסיביים בהכנת דפי אלבום, וכמאמר השיר: 
"ירית הזינוק, את פותחת מהר,
ואני אחריך..."
(על קו הזינוק/מיכה שטרית)
אני לא לפי הסדר של הדפים שהעלתה אש קטנה (איזה קצב....), אלא הפעם אני עם הדף של השקף. שקף אחד ויחיד, בודד וגלמוד, היה לי בין כל הדפים המדוגמים. ולא בכדי הוא אחד ויחיד. קניתי אותו באיזו גחמה, מתוך רצון להתנסות בעבודה איתו. אז הנה התגלגלה ההזדמנות והשתמשתי בו. לא בטוח שברשימת הקניות הסקראפיות שלי יכנס שוב שקף. לא מתחבר לי איתו והוא לא פוטוגני...
הסקיצה הייתה רק נקודת הפתיחה, והפרשנות שלי לסקיצה מאד חופשית. החלפתי את העיגול מתחת לשכבות השונות במסיכת לבנים (תוצרת בית, יש לומר), עליה עברתי עם ג'סו ודיו דיסטרס. קישוטי הכוכבים עברו טרנספורמציה מעודנת לפרחים, כאשר הפרחים הם חלק מהשקף עצמו. גם הבאנר בצד הימני קיבל טוויסט והפך לרצועת סטיקר עם משפט, בצד השמאלי. בכלל כל ההעמדה בדף הזה הייתה תמונת ראי לסקיצה.
התמונה עצמה צולמה בחרבת עתרי, בדצמבר האחרון. בחום הלוהט השורר כאן בימים האחרונים, אפשר להתרענן עם תמונה משבת שמשית של חורף...
מבטיחה לחזור, בקרוב מאד, עם המשך המרוץ אחר אש קטנה... יש לי עוד להשלים את דף העיגולים ודף הסקיצה, ונראה מה הגברת מכינה לנו לבאות...

6 comments:

Anonymous said...

איזה יופי, ואיזה הספקים. שמחה שאת איתי. אש קטנה

Jenny Evans said...

Beautiful!! Thanks so much for playing along with us at Boys Rule!!

Julie Tucker-Wolek said...

Beautiful!! LOVING the colors and the mesh material!!

Unknown said...

such a pretty layout! thanks for sharing with us at Boys Rule!

Dani Donner said...

So pretty! Loved all teh details! Thanks for playing along with us at Boys Rule!!

Susanne said...

This has such a soft pretty look - nice!