Sunday, January 22, 2012

The love for blue - lo

For English, please scroll down. thank you!
צעיר הבנים א-ו-ה-ב (מאד. מאד.) את הצבע הכחול. עד כדי כך שהוא גם נתן לו כינוי חיבה "כחולחול". הוא מאד שמח כשאני נותנת לו בבוקר סווטשירט של בית ספר בצבע כחול, והרבה פחות מרוצה עם הצבעים האחרים. גם המצעים במיטתו, כשהם בגווני הכחול, משמחים את ליבו עד מאד. הבנתם את הרעיון, נכון? אין צורך להמשיך ולפרט (כן, כן, זה מתייחס גם להלבשה התחתונה :)))...).
לכן, כשצרויה העלתה את האתגר שלה "אהבה", היה לי ברור מייד שאכין לאתגר הזה דף על אהבתו של הילדון לצבע הכחול. התמונה שנבחרה לככב היא תמונת התכשיט שלי, צוהל כולו, מבצבץ מתוך טנק (כחול, כמובן) ב"יד לשריון" בלטרון. כשהגענו לתערוכה הזאת ביום העצמאות האחרון, לא היה קץ לשמחתו כשגילה שבין כל הטנקים שמוצגים שם כשלל מהסורים, מצוי גם הטנק הכחול הזה (וגם עוד כמה פריטים בצבע הזה...). הוא קפץ והשתולל משמחה ולא יכול היה להרגע מרוב התלהבות. הקיף את הטנק מכל עבריו, עלה וירד, נכנס ויצא. בקיצור - היה קשה מאד לנוע הלאה...
דף על אהבה לצבע הכחול חייב להיות בגווני כחול, נכון? אבל לא רק כחול. את ההשראה להוסיף לגווני הכחול למיניהם בדפים המדוגמים מאטינג בצבע קראפט/חום קיבלתי מדפי הקיט 'זרעי קיץ' של צרויה (כן, כן. אותו קיט בלתי נגמר, אשר השימוש בדפיו הוא מאד מושכל ומחושב). ואכן שאריות דפים מהקיט הזה שימשו גם בדף הזה, ביחד עם קרטון גלי של אריזה כלשהי, צבוע בצבע אקרילי כחלחל,  וסרטים עם תיפורים (ראיתם כמה הם תואמים את הדפים המדוגמים? מדהים). את המאטינג קראפט העברתי בבורדר פאנצ' בצורת גדר ברזל.
על הקארדסטוק הלבן עבדתי עם מסיכה של קיר לבנים ודיו דיסטרס כחול, ובצד השני התזתי גלימר מיסט כחול  על כוכבים שגזרתי ושימשו לי גם כן כמסיכה. חותמת לג'ורנלינג ועוד שתי חותמות של מילים, כולן מוחתמות בדיו דיסטרס כחול.
האותיות לכותרת נגזרו מקנסון בצבע כחול עז (כמובן...), וכדי לתת להן את הדגש הראוי, הודבקו בדבק תלת מימד על קארדסטוק לבן, ושוב מאטינג בקראפט.
הנה כמה תקריבים:



עכשיו אני מחכה לראות מה אעשה עם האתגר החדש שצרויה מעלה השבוע... (ותודה על ההשראה!)
תודה על תשומת הלב!

My youngest just LOVES blue, he even gave this color a nickname... so when Tsruya came with her challenge "Love", I knew right away I'd make a lo about this love of him, with a photo of him, thrilled on a blue armored tank on last Israeli Independence Day.
I would like to enter it to the following challenges:
sketch - #65 sketches in thyme
mist, ink, paint and masking - scrapbookers anonymous
misting and masking - get creative
1 main color with 2 accent colors - #1 scraptastic club 
kraft cardstock - wwu #23 scrapfit
Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated.

15 comments:

TesaB said...

BEAUTIFUL!!!! Fab colors (as you know - my favorites!!!) Your boy has such good taste. Love your page, so many beautiful details and layers!!!!

Julie Tucker-Wolek said...

Loveeeeeeee this!! LOVING the colors, the cardboard piece and the photo!! Thanks sooooooooo much for playing along with Scrapbookers Anonymous!! :):):):):):):):):):):)

עלמה7 said...

הזדהיתי מאוד! גם אני וגם הקטנה מאוד אוהבות כחול. זה לא בהכרח מתבטא אצלנו בבגדים, אבל בכל שאר הדברים תמיד נעדיף כחול. כשהייתי קטנה וביקרתי אצל חברים, הייתי חוזרת עם משהו כחול ביד (נגיד, חייל של משחק). מרוב שאני מזהה אצלה את האהבה לכחול, אני יודעת כבר שצריך להגיש לה בכוס כחולה, ולקנות לה ציוד לבית ספר כחול וכו' וכו'. עם בנות זה הרבה יותר קשה, במיוחד בתקופתנו זו, כי הכל ורוד. זוועה.
הדף עצמו - מקסים גם בלי קשר לכחול. אני צריכה לזכור את השימוש בקרטון גלי. זה רעיון מעולה, ונראה טוב (במיוחד עם כחול).

Theresa said...

Great misting and stamping. love the cardboard you used too and how you distressed it. looks like ink or paint. Thanks so much for playing along with us at Scrapbookers Anonymous. =)

Debbie said...

Love all the blues with the touch of kraft!!! Great masking!

Channa said...

Lovely layout, i like the masking of the bricks in the background. thanks for joining us at get creative. channa

Irini said...

Libeeti your layout is fabulous the colours are lovely and i love he use of the corrugated cardboard but most importantly I love the misting again thank you so much for your continued support of Get Creative! hugs
irini

karindi said...

מנסה שוב להגיב...כתבתי שהדף הזה פשוט נהדר! ממש כיף לקרוא את הסיפור שמאחורי הדף ועל החשיבה שמאחורי כל פרט. הסרטים מוסיפים טאצ' מיוחד והצורה של הכותרת נהדרת. וגם- שבמסיבת הגלימר מיסט שלנו אשמח להתנסות במסכה הזו...נראית לי בעלת אינספור אפשרויות...

Melenia Agapides said...

Lovely page, like the girls said the misting is wonderful, blue is my favourite colour and you have a wonderful job with it! Thanks for joining us at GC!

Lea said...

Great color palette! The masking is fabulous! Thanks for joining in the fun at Scrapbookers Anonymous!!!

JulieJ said...

Blue is my daughter's favourite colour too and it is my most used scrap colour - I'm not sure about the tank though! Great misting and masking. Thanks for joining in at Scrapbookers Anonymous

Anne Pennington said...

Beautiful masking - thanks so much for playing along with Scrapbookers Anonymous!!!

Missy Whidden said...

Just beautiful! I love your misting...especially the brick pattern. Thanks for working out with us at ScrapFIT!

gracescraps@gmail.com said...

Such a fabulous LO!! Love the masked bricks and stars!! The blue and kraft work so perfectly together!! Love how you paired the kraft and corrugated cardboard together! Thanks for joining the Weekend Warm-Up at ScrapFIT! ~ Blessings

http://gracescraps.blogspot.com/

Jessica Carter said...

I absolutely love your color choices!! They work so well together. Thanks for playing along with us over at Scraptastic Club.