Wednesday, October 17, 2012

בנים, בנים (חלק שני) Boys, boys - part two

This part two of my review about boyish products for scrapbooking. for #1 review, please click here.
אהבתן את הרשומה הראשונה? אההממ.... לפי מספר התגובות - לא ממש התלהבתן; מאידך - לפי תוכן התגובות ומספר הכניסות לרשומה הזאת - כנראה שיש לה ביקוש :)), אז אני ממשיכה....
את הרשומה הראשונה הקדשתי לחברה מאד מוכרת ומוערכת, Bo Bunny. המוצרים שלה ידועים ומוכרים, ומה לעשות - גם מוכרים...
הפעם אני רוצה להתמקד בחברה יחסית צעירה (כארבע שנים בשוק), אולי פחות מוכרת -  Jillibean Soup. התוודעתי למוצרים שלהם במהלך השנה האחרונה, ומה אני אגיד לכן? התאהבתי. יש להם ניירות מדוגמים עליזים ביותר, מאד ורסטיליים. בזמנו היה להם ליין שלם של אותיות מקרטון גלי - הורסות. גם הקישוטים שלהם מאד עליזים. לאחרונה הם גם יצאו עם ליין שלם של ניירות רקע, אשר מצד אחד הדוגמא היא של נקודות קטנטנות ומצד שני - זיגזגים עדינים (דוגמא טרנדית ביותר, בינתיים...). הליין הזה נקרא Soup Staples, והוא מגיע במגוון צבעים גדול מאד. הנה טעימונת:
אבל זו היא רק ההתחלה, כי הרי אנחנו פה בשביל ה-ב-נ-י-ם!
אז ללא השתהויות נוספות, קבלו את הקולקציה הכי, אבל הכי, גברית שלהם - Macho Nacho:
ודוגמית:

מי אמר בנים, ולא קיבל? יצאו גבר גבר....
רוצות קולקציה סופר של בנים, ועוד כאלה בנים שווים שמשחקים כדורגל, בייסבול וכו'? אז יש לכן את Game Day Chiili:

אגב, כל הניירות בקולקציה הזאת באים כשצד אחד עם הדוגמא המודפסת (על רקע קראפט), והצד השני הוא קראפט חלק. דיברנו כבר בעבר על סוד קסמו של צד B....
אבל לא חייבים להיות כל כך מאצ'ואיסטים... אפשר גם עיצובים פחות גבריים מובהקים, אבל שהולכים עם הגברברים שלנו. כך, לדוגמא, יש להם קולקציה שהיא יותר ורסטילית ומגוונת בצבעים שלה - Neopolitan Bean Bisque:
אגב, את המיני אלבום שלי 'קייטנת אמא', הכנתי ברובו מהקולקציה הזאת, עם עוד דפים מקולקציות אחרות שלהם. בכל מקרה, הוא כולו על טהרת המוצרים של JBS.
רואים שאני אוהבת את המוצרים שלהם, נכון? אז הנה האהבה הגדולה שלי, ליין שנקרא, איך לא, Country Pumpkin Chowder:
לא להתעלף? הקולקציה הזאת עושה לי דפיקות לב מואצות...
כדי קצת להרגיע (לפחות את עצמי...), נעבור לחברה אחרת, Little Yellow Bycicle. נכון שכבר השם הזה מבטיח גדולות ונצורות?
נתחיל בקולקציה קרירה, מושלגת - Winterings. שוב מככבים חום/כחול/קרם, עם הרבה פתותי שלג:
דילגתי על קולקציה מאד גברית וספורטיבית שלהם (כי היא לא מוצאת חן בעיני...), ונחתתי על גן עדן... Paradise:
מספיק ורסטילית לא? את קולקציות  הקיץ שלהם לא אהבתי, אז התעלמתי מהן באלגנטיות מובהקת, וגם קולקציית 'חזרה לבי"ס' שלהם לא הפילה אותי.  אני רק מזכירה לכן שהסקירה הזאת היא לא ממצה ולא מחייבת. היא בערך כמו רשימת משאלות שלי... מאידך, לקולקציית הסתיו שלהם אני בהחלט מוכנה לתת אסימון... אולי מישהו  יתקשר אלי :).... היא נקראת Acron Hollow:
נכון שהם חתיכים לאללה?
יש לכן עוד כוח? כי אני רוצה להמשיך עם חברה נוספת... עם שם שהדבר האחרון שהייתי מצפה ממנו זה שהוא יתחבר עם גבריות כלשהי, כי מה לגברברים ולורוד? אני מתכוונת, כמובן, ל-Pink Paislee. בחורף שעבר יצאו שתי קולקציות שלהם שבעיני הן מדהימות, את אחת מהן אני אוהבת יותר, אבל גם בשניה אני רואה הרבה דברים שהם לטעמי.
הראשונה והאהובה עלי ביותר -  Indigo Bleu, עם השילוב המנצח של גווני כחול/אפור/צהוב. אם היה לי אייקון של פרצוף מרייר, הייתי שמה אותו כאן ועכשיו....
תראו את תגיות הג'ורנלינג המדהימות:
והבראדים ההורסים:

הבנו, נכון? אז נעבור לקולקציה השניה - Prairie Hill (ישר חיפשתי את לורה, מ'בית קטן בערבה'...). הקולקציה הזאת מתאפיינת בשילוב צבעים של כתום/צהוב/אפור/תכלת אפרפר (או שמא teal חיוור? אגב, עד לא מזמן, יעני עד שנכנסתי לענייני הסקראפ, לא שמעתי מעולם על צבע בגוון teal, והנה החכמתי...).
בקולקציה יותר חדשה שלהם, Portofolio, הם חזרו על פלטת הצבעים של כחול/אפור/צהוב. זה פשוט שילוב צבעים מוצלח. בעיני הקולקציה הזאת פחות מוצלחת מ-Indigo Bleu. גם בגלל שהיא עוד יותר חיוורת, אפילו חיוורת מידי לטעמי, וגם כי אני לא מתלהבת מדפים מדוגמים שהם כבר עשויים כמו משהו שהייתי עושה בשילוב שאריות. תנו לי להשתמש בשאריות שלי, ואל תכניסו לי אותן מראש לדף....

 זהו להפעם. נשוב ונתראה ברשומה הבאה, עם חברות נוספות.

10 comments:

כרמית said...

ושוב אני אומר..מקסים חבל שאת לא מציינת איפה אפשר לקנות ואיך להזמין. יש כמה קולקציות שהייתי קונה עכשיו . כל הכבוד על האוסף המרשים. ואיך זה שאני לא מוצאת כלום...תמשיכי כך.

Anonymous said...

פינק פייזלי - זה הנבחרים שלי. קולקציות נפלאות בצבעים גבריים. סקירה מעלפת. כל הכבוד ותודה. אש קטנה

נוכחת לפעמים said...

איזה קיטים מעלפים!!

מושית10 said...

סקירה מאד מעניינת. לעניות דעתי יש אינסוף של דפים מעוצבים יפיפיים.

עלמה7 said...

אהבתי את הדפים של JBS, הקולקציות הצבעוניות, כי לדעתי לא צריך להגביל לגוונים מסויימים כשמעצבים לבנים. גם אדום הולך, וגם פרחים, הכל תלוי בהקשר.

עכשיו נותר לך רק לשלוח את הרשומות האלה לצרויה, כדי שתדע מה להפיק בפעם הבאה...

Efrat said...

יופי של רשומה. גם אני אוהבת מאוד את הקולקציות של JS.

Anonymous said...

שוב מודה לך על המידע,, אוהבת את שילובי הגוונים ורעיונות העיצוב...
תודה על הכל:-)
T42

karindi said...

איזו סקירה נהדרת. ללא ספק הוספת לי כמה וכמה דפים לרשימת המשאלות שלי...אפילו שיש לי בת, אהבתי ונאמנותי שמורות לדפי בנים, ובהחלט מצאת כמה מהטובות ביותר שיש. תודה על הסקירה!

Unknown said...

סקירה מעולה. ולא, אני לא מחפשת דפי בנים , אבל מה שהבאת לכאן פשוט מ ד ה י ם !!

KmoRakefet said...

באמת חבל שאין קישורים