Sunday, September 2, 2012

Sun in your heart

 When I saw September challenge at WW1, I knew right away that I have the perfect (for me...) photo to scrap for this challenge. It's my youngest, at the beach, trying to 'capture' the sunset in his hand. This photo just screams "orange & black"... 
This color combo can be very dramatic, and I wanted to soften it, so I worked with a subtle orange, kind of peachy oragne.
I applied gesso with the mask and when it dried, I sprayed it with orange glimmer mist. I love the texture it gives to the page. I used dp from My Mind's Eye and Fancy Pants, velvet trims and lace.  I crocheted the small doilies, and topped them with a button, pearls and a Prima flower. The alphas were in white but to make them stand out, I misted them too with the orange glimmer mist.
The title says, in Hebrew: "Sun in your heart", and it's a line from an Israeli song.
I also added a black star sticker, and a tranparent tag with the date. 
I folded the dp on the right upper corner and tore the cs in 3 places to add some interest to the page. What do you think?
Please come back on Thursday, for my reveal of September Counterfeit Kit. It's a very beautiful kit, with some handmade embellishments.
Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated!
כשראיתי את האתגר של חודש ספטמבר ב-WW1, שדורש שילוב של לבן עם כתום, ושחור, מייד ידעתי באיזו תמונה אשתמש. תמונה של צעיר הבנים, מנסה 'ללכוד' את השמש השוקעת בידו. התמונה הזאת פשוט צועקת "כתום ושחור"!.
שילוב הצבעים הזה הוא מאד לא שגרתי עבורי. אני כמעט ולא משתמשת בכתום כצבע דומיננטי. כשהוא בא ביחד עם שחור, השילוב הזה יכול להיראות מאד דרמטי, ולכן בחרתי לעבוד עם גוון מרוכך של כתום, מעין כתום אפרסקי.
התחלתי עם בחירה של הדפים המדוגמים שיונחו על הקארדסטוק הלבן, ג'סו, גלימר מיסט, דיו דיסטרס ותחרה שחורה. הדפים המדוגמים הם של My Mind's Eye ו-Fancy Pants:
על הקארדסטוק הלבן עבדתי עם ג'סו ומסיכה בדוגמת כוורת דבורים:
בזמן שנתתי לג'סו להתייבש, הכנתי את השכבות של הניירות המדוגמים שיהוו מאטינג לתמונה. הן עברו, כמובן, טיפול של טאץ' אישי (= דיסטרסינג).
אחרי שהג'סו התייבש, התזתי עליו גלימר מיסט בצבע כתום. אגב, באותה הזדמנות של התזות, גם התזתי את הגלימר מיסט על אותיות 'תוצרת הארץ' בצבע לבן, כדי שהכותרת תבלוט.
יצא אפקט יפהפה של כוורת כתומה, במרקם מחוספס:
עכשיו הזמן להעמיס על הקארדסטוק את השכבות, עם הקישוטים - שני בורדרים של  קטיפה שחורה, תוך שימוש גם בפס ששומר על הדבק (פינת החסכן כבר אמרנו?...), מפיות קרושה קטנות שסרגתי בעצמי, ועליהן הנחתי כפתור, פנינים ופרח של פרימה. הוספתי גם סטיקרים של פרחי ספוג מנצנצים בתלת-מימד. עוד סטיקר של כוכב שחור ותגית שקופה עם כיתוב תאריך בשחור (מיחזור של תגית מבגד) - והדף כמעט מוכן.
ההשראה לכותרת באה מהשיר שהתנגן בדיוק ברדיו :)...
משהו היה חסר לי, אז קרעתי את הקארדסטוק הלבן ב-3 מקומות, ונתתי לאחד מהדפים המדוגמים לבצבץ מבין הקרעים. הקרעים והגלגול של הדף המדוגם בפינה הימנית העליונה הוסיפו בעיני עניין לדף. מה אתן חושבות?
תקריב על השכבות והדיסטרסינג:

המסיכה והאותיות המשודרגות:
מפיות הקרושה, התחרה ובורדר הקטיפה:
התחיל חודש חדש, וזה אומר קיט חיקוי חדש... ביום חמישי אעלה את קיט החיקוי שלי לחודש ספטמבר, ויהיו בו כמה חיקויים של קישוטים של חברות שהציגו אותם ב-CHA האחרון. אתן מוזמנות :).
תודה על תשומת הלב ואשמח לקרוא את התגובות שלכן!

10 comments:

~amy~ said...

such an awesome layout!!!

Julie Tucker-Wolek said...

This is GORGEOUS!!! I loveeeeeeeeeeee the colors, the photo and the honeycomb background!!!!

Keren Tamir said...

Wow maksim!!! I love it and the photo is gorgeous!!!

נוכחת לפעמים said...

מקסים!
ואיזה כיף שכתבת בעברית:-)

Anne P said...

Beautiful take on the challenge and thanks for sharing your step by step.

מושית10 said...

כמו תמיד, שילוב מוצלח ביותר של דפים, צבעים ואלמנטים. למרות שאינני אוהבת שחור, כאן הוא מאד במקום ואת העיצוב אהבתי מאד.

Billie-Jean Beveridge said...

Love what you have done for the challenge and that photo is wonderful!Great step by step tutorial too! Thanks for playiong along at WW1!:)

Janice Nicholls said...

A fabulous page, the photo is beautiful and perfect for these colours.Love the masking. Thanks for playing along and for sharing you page with us at WW1

Adriana B said...

Fabulous Layout thanks for playing along at White with one :)

Anonymous said...

אוהבת מאוד את העבודה עם המסיכה, נותן התחלה מעניינת לדף. לא מתה על תחרה שחורה, זה תמיד מזכיר לי לוויה סיציליאנית, אבל אצלך זה יצא מקסים. דף נהדר. אש קטנה