Saturday, September 29, 2012

Soap Bubbles

I really loved the palette and inspiration that was in case file #38 at CSI, so I've made another lo, using that inspiration, only this time I didn't use the OUAS sketch, rather #227 sketch from Creative Scrappers:
I did use the 'clues' to solve the case:
Scheme - all 5 colors (the grey and white are only touches - the matting of the photos, on the jurnaling circle and on one of the scalloped borders. I think it's amzing how the same palette can be used in such different styles. The previous page I've made using the same palatte is here. you can see how different it is.
Evidence - branches (on the scalloped chipboard), borders, newsprint pattern (one of the border stripes), woodgrain (the matting for the journaling spot).
Testimony - I've added a border to my journaling spot.
Here are some close-ups on the details:

Thank you for stopping by!
פלטת הצבעים שהייתה ב-case file #38 CSI כל כך מצאה חן בעיני, וממילא על השולחן כבר נערמו חומרים בצבעים הללו, אז הכנתי דף נוסף עם אותה פלטת צבעים, אבל כל כך שונה מקודמו. זה תמיד מדהים אותי איך מאותה פלטת צבעים אפשר להכין דפים שונים כל כך, גם בדגש השונה של הצבעים, וגם בסגנון. מחד - דף עתיר שכבות ודיסטרסינג, במראה קצת וינטאג'י. מאידך - דף עם קווים ישרים ועיצוב כמעט נו"פ (אוקי, לא לגמרי נו"פ. בכל זאת גם כאן יש כמה וכמה שכבות, אבל מזמן לא יצא לי להסתפק בכל כך מעט קישוטים...). מצד שני, גם בדף הזה שייפתי את חלק מהדפים המדוגמים באותה טכניקה בה השתמשתי בדף הקודם. אני אוהבת את האופן שבו השיוף חושף את הצבע הלבן שמתחת להדפסה המדוגמת.
דבר נוסף שאני מאד אוהבת הוא לזפזף בין סגנונות שונים. לא להסתפק רק בסגנון יצירתי אחד, אלא לנסות ולהתנסות בסוגים שונים, ועדיין להישאר עם החותם היצירתי הייחודי שלי.
הסקיצה שהייתה ב-Creative Scrappers מאד מצאה חן בעיני. זו פעם שניה לאחרונה שאש קטנה ואני משתמשות באותה סקיצה. אני בהחלט קיבלתי השראה מאש קטנה להטייה של אחת התמונות.  מצא חן בעיני מה שהיא עשתה בדף שלה, וזה גם התאים לי לאילוץ שנוצר מגודל התמונות שלי. גם בדף של אש קטנה וגם בדף הזה, ההטייה הזאת יוצרת המון עניין בדף, שאחרת יכול היה להיות יותר שגרתי ושבלוני. אין מה לומר - אלכסונים תופסים את העין.
תודה שקפצתן לבקר ואשמח אם תשאירו עקבות לביקור.... שיהיה חג שמח מלא בהנאות!

3 comments:

Keren Tamir said...

This is amazing I love the layers and a great take on the sketch.

Julie Tucker-Wolek said...

Beautiful!!! I loveeeeeeeeeeeeeeee the colors and those photos!!!

rachel gazit said...

את בהחלט מצליחה לזפזפ בין הסגנונות ובכל זאת להישאר עם הסגנון הייחודי שלך ואני מסכימה אתך לגמרי לגבי הטיית התמונה. מקפיצה את הסקיצה בכמה רמות.