Saturday, June 30, 2012

Breathtaking - a lo

Edit: this lo won Honorable Mention
at White With 1! Thank you!
Another lo with my June Counterfeit Kit. I've made it for June's challenge at WhiteWith1, which asked for white plus pale blue and flags.
The photo is of my elsdest, at David Fall in Judea Desert. We climbed up the mountain and the view from above was really breathtaking, and so is my boy:).
I used two different masks, one with glimmer mist and the other with ink; tearing and inking the edges; stamping and fussy cutting; handmade flowers with pearls; doily and brads.
Here are some close-ups on the details:

Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated.
דף נוסף גם מקיט החיקוי וגם עם תמונה מנחל דוד. הפעם של הבכור. גם הוא וגם אני נשפכנו בטיפוס במעלה ההר, בעוד צעיר הבנים קיפץ לו בקלילות מעלה מעלה.
בדף הזה השתמשתי בשתי מסיכות שונות, האחת עם גלימר מיסט והשניה עם דיו פיגמנטי. אני מנסה להשתמש יותר בגלימר מיסט (וגם בג'סו, כמו בדף קודם שהעליתי היום), הכל בעידודה של אש קטנה, שהיא בעיני אלופה בשימוש בגלימר מיסט בדפים שהיא מכינה.  יש לי עוד המון מה ללמוד... תחילתו של הדף עם טעות, אלא שלמדתי מפית מרציפן שצריך את הטעויות להפוך ליתרון :). כשהשפרצתי גלימר מיסט עם המסיכה הראשונה, התזתי בטעות גם בחלקים שלא רציתי בהם שפריץ של גלימר, אז קרעתי את הדף מסביב ההשפרצה הרצויה, 'לכלכתי' את הקצוות בדיו דיסטרס ויצרתי כך שכבה נוספת. 
דווקא הטעות הזו תרמה לעיצוב, שהלך אח"כ הרבה יותר מהר, כי כבר הוספתי עוד ועוד פריטים למראה השכבות. הדוילי, המעטפה עם התחרה, החתמות מפית התחרה שנגזרו בעדינות והוכנסו בין השכבות השונות.
השתמשתי גם בפרחים שהכנתי בעצמי :). שוב חזרתי להכין פרחים בעצמי, וכרגע המראה הזה הוא המראה המככב אצלי (גם בקיט החיקוי של חודש יולי...).
תודה על תשומת הלב! אנחנו ממשיכים לחגיגות סוף שנת הלימודים ותחילת החופש הגדול....

7 comments:

Einat's Art World said...

לפעמים הטעויות שבדרך, הופכות לבסוף ליתרון, התוצאה מקסימה , דף עדין ונעים למראה.

Eshktana said...

אין פרחים כאלה, גם לא בפרימה. אש קטנה

Julie Tucker-Wolek said...

This is AMAZING!! I loveeeeeeeeee the masking and the colors!!!

נוכחת לפעמים said...

איך הכנת את הפרחים לבד?!

Helene Bogren said...

Love the soft colors on this layout!!! It’s really appealing! Have a nice weekend! xoxo

Susanne said...

l!This is so lovely and calming. Just wonderfu

littlestamper said...

איזו טעות נפלאה! הדף יצא יפהפה!