Sunday, October 14, 2012

בנים, בנים, בנים...(חלק ראשון) Boys, boys, boys... -part one

This is a review post in Hebrew, about my personal boyish products. I've made it since I felt there's a great need in Israel scrappy community for such a review, so my appology to my English readers. I believe you can still enjoy the review, since I've put links to the manufacturers' sites and after all, one photo worths tousands words.... Thank you!
מי שלא הלכה לחנות בגדי ילדים, לחפש בגדים יפים ומגניבים לתינוקות בנים, והזילה ריר מול מגוון הפריטים המקסימים לבנות, והתבאסה עד עמקי נשמתה - שתקום!
מי שלא חיפשה בנרות דפים מדוגמים יפים, שיתאימו לעיצובים של בנים/גברים, והצטבט לה הלב שאין את אותו עושר ומגוון כמו אלו של הבנות - שתקום!
אז בשונה מהשיר של הגשש החיוור (מה לעשות, לאחרונה יורשי העצר גילו אותם, וביתנו עבר לדבר 'גששית') - כנראה שיש פה לא מעט שיקומו. אז הגעתן למקום הנכון.
הכנתי סקירה (חלק ראשון בלבד, פשוט יש לי הרבה מה להראות, אז כדי לא להעמיס יותר מידי...) על מוצרי סקראפ שמתאימים לעיצוב עבור בנים.
כמה הערות מקדימות:
1. הרשומה הזאת היא סקירה אישית לחלוטין. זה הטעם שלי בלבד, והוא כמובן לא מחייב. זה בסה"כ ניסיון לשרטט איזו מפה סקראפית, עם טעימות מכאן ומשם, כדי להרחיב את האפשרויות.
2.  למרבה הצער, הרבה מהמוצרים שיצויינו כאן, לא נמכרים בישראל (מה שמביא אותי להערה הבאה....).
3.  אני אינטרסנטית לחלוטין בסקירה הזאת. לא, לא קיבלתי כלום מאף חנות. אני פשוט רוצה לעודד את בעלות החנויות להביא את המוצרים שאינם, מתוך תקווה שיהיו מספיק קוראות שיראו התעניינות (כן, כן, אתן מתבקשות להשאיר תגובות. בעלות החנויות אולי קוראות ויפיקו מהתגובות תובנות כלשהן), ויהוו כוח שוק שיביא להגדלת המגוון הקיים בארץ.
עדכון: מאחר שקיבלתי כבר כמה וכמה שאלות של "איפה אפשר לקנות את זה ואיפה את זה", אז הבהרה - אין לי שמץ של מושג היכן ניתן להשיג את הפריטים שאני סוקרת. כאמור, אני לא מטעם של איזו חנות, לא בארץ ולא בחו"ל. בנוסף, מן הסתם חלק מהדברים כן קיימים בחנויות שיש בארץ, אבל להתחיל לבדוק מה יש אצל מי - גדול עלי בכמה מספרים (שלא לדבר על הצורך החובה להיות ממלכתית, מאוזנת והגונה כלפי כולן....). 
4.  התמקדתי בדפים מדוגמים, אבל כדאי לזכור שלכל קולקציה יש גם מוצרים נלווים של קישוטים, ראב-אונים, כפתורים, וכו'. השתדלתי לתת קישור לכל אחת מהקולקציות, כך שאתן יכולות לשוטט ולראות גם את המוצרים הנלווים.
4.  השתדלתי מאד שמרבית המוצרים יהיו עדכניים וחדשים, בטווח זמן של השנה האחרונה (אז אין סיכוי שתקראו המלצה על הסטאק של DCWV שנקרא The Guy, למרות שהוא אחלה סטאק לעיצוב עבור בנים...).
5.  שניה אחת לפני שנתחיל בסקירה - זוהי רק ההתחלה.... יהיו בהמשך עוד רשומות ופרוייקטים לעידוד הצד הגברי בסקראפ הישראלי :))), אז תהיו עם אצבע על הדופק.

שנתחיל?
Bo Bunny
לחברה הזאת יש כמה קולקציות שמצאו חן בעיני, אם כי בד"כ אהבתי פריטים מסויימים מתוך הקולקציה ולא את כולה. 
קולקציה עם אוריינטציה חורפית מושלגת לגמרי. לא כל כך ישים לארצנו הקטנטונת והחמימה, אבל בכל זאת אפשר לקחת כמה פריטים ממנה (ובל נשכח, בטוח יש לנו גם כמה תמונות של הגברברים בשלג, אפילו אם אנחנו גרות במדבר, אז אין כמו דפים מושלגים בשביל התמונות הללו).
ותראו את הבראדים הללו:
ישר עושה לי חשק להתכרבל במעיל חם וצעיף עוטף...
ואם בשלג עסקינן, הנה קולקציה נוספת, שנקראת Snow Day, שאמנם יש בה הרבה אלמנטים מושלגים, אבל! 1 - שילוב של גווני כחול/ירוק/צהוב עם נגיעות של חום/קרם, פשוט עושה לי את זה. 2. אפשר לחתוך אותם או להשתמש בצד השני שלהם; 2 - לא חייבים את כל הקולקציה...:
מה דעתכן על מדבקות האותיות?
או הבראדים?
שלא לדבר על הראב-אונים:
טוב, אחרי שהקפאתי אתכן, בוא נפשיר קצת.... הנה קולקציה שכל כולה 'זה הסתיו, עם הענן, ועם הרוח המיילל', עם שם חמים וטעים - Apple Cider. אה מה מה? איפה הסתיו שלהן ואיפה הסתיו שלנו.... חוץ מזה, אני מאד אוהבת דלעת, במיוחד דלעת שאמא שלי מכינה (שנים, שנים שלא אכלתי את הדלעת המבושלת שלה...), אבל מה לי ולדלעות הענק שהאמריקאים הללו אוספים ובאותה נשימה גם אומרים כל כך הרבה "תודה על כל מה שבראת"???! מצד שלישי, יד על הלב, השילוב של החום העשיר, עם הכתום החם, בנגיעות של ירקרק - לא גורם לכן לחשוב על איזה גבר מסוקס, שרוע על השטיח העבה מול האח המבוערת, חולק איתכן איזה סיידר חם? ואל תשכחו, לכל דף יש לא רק צד A, אלא גם צד B.... ולפעמים ה-B הוא הוא האטרקציה הגדולה:

(רק, רק בשביל צד B, אלא אם כן בא לכן לגזור את הדלועים מהמריצה ולהכניס במקומן את הבנים שלכן...
במחשבה שניה - רעיון לא רע בכלל)
אהבתי גם את הכפתורים:
נו, מה התיישבתן לי בסתלבט של החיים מול האח החמימה?! קומו, יש טיול בעולם! קולקציה נוספת, שהנושא שלה הוא טיולים, היא Detour. את האמת? קולקציה לא ממש יפה בעיני (אני עדינה...). מצד שני - שוב חל הכלל של צד B ושל פריטים מסויימים, אז הנה מה שבכל זאת מצא חן בעיני:
(בגלל החיצים, טרנד היסטרי בעולם הסקראפ)
(הפסים, הפסים הללו. פשוט הורסים הפסים)
ודווקא האקססוריז של הקולקציה הזאת דיברו אלי יותר מאשר הדפים עצמם. למשל החותמות:
או הבראדים:
והתגיות ג'ורנלינג:
שלא לדבר על המיני אלבום... הורס, לא?
מתוך התחשבות ברגשות הקהל, חסתי עליכן ודילגתי על הקולקציות של כריסטמס. בכל זאת, עונת האבטיחים (כהגדרתה של טשופילה, בבלוג של אש קטנה) לא ממש מדברת אלינו. גם מעל הקולקציה של Serenade קיפצתי בקלילות. היא כהה מידי עבורי ולא מדברת אלי.  
הגענו אל קולקצייה שזיעת גברברים, אכילה משותפת מהמסטינג וצביעת הפנים במשחת שיניים בלילה - פשוט צועקת  ממנה: Camp A Lot. מה אומר ומה אגיד? לכאורה אידאלי, לא? בתור חובבת טיולים  מושבעת, שגם נהנית מלינת שטח באוהל, לא יכולה הייתה להיות מאושרת ממני. אז זהו, שלא. או יותר נכון - לא לגמרי. מתוך הקולקציה הזאת הצלחתי לדלות מעט  מאד פריטים שבערך מצאו חן בעיני:
מזל שיש בקולקציה גם אמבלישמנטס סבירים....
כפתורים:
בראדים:
לא להאמין, אבל פרחים... נו טוב, לא צריך לעשות כזה סיפור מלהוסיף פרחים לדפים של בנים...
מחנה אוהלים מתקשר אצלי אוטומטית לקיץ, אז הנה קולקציית הקיץ של החברה, Hello Sunshine, שהצבעים שלה כל כך עליזים ומשמחים. זו קולקציה מאד ורסטילית בעיני - מתאימה גם לבנים, גם לבנות, גם למשפחה, גם לתינוקות וילדים קטנים - בקיצור מאד שימושית, במיוחד למי שאוהבת צבעים בולטים ועליזים. מרבית הדפים יפים בעיני, אז הבאתי מקבץ קטן:
אהבתי מאד גם את כל האקססוריז של הקולקציה הזאת. פשוט קולקציה מוצלחת.
קולקציה עליזה נוספת, שיכולה להתאים גם לעיצובי 'תינוקי מתוקי' מחד, אך לא וינטאג' היסטרי מאידך, היא Alora. אני אישית לא התלהבתי ממנה.
ואם בכל זאת חשקה נפשכן לעצב לגברים שבחייכן דפים עם ניחוח וינטאג, הנה כמה קולקציות מתאימות.
הראשונה - Country Garden:
חיוור מידי בעיניכן? אז הנה עליית מדרגה. וינטאג' גברי, עם נגיעות קצת מרככות - Serenity.
אבל הנה ההארד קור של הוינטאג' הגברי, Weekend Marketזו קולקציה מאד כהה, כהה מידי לטעמי. אבל בכל זאת יש לה כמה פריטים מוצלחים, בעיני:
שנחזור קצת ל'תינוקי מתוקי' וקופסת הצעצועים הענקית של הבנים? קבלו את On The Go!
(בשביל הצעצועים, אלא מה?!)
די הרבה, לא? מסתבר שיש עם מה לעצב לבנים, רק צריך לחפש ...
זהו להפעם. בקרוב אחזור עם המשך הסקירה, בשיטוט אצל יצרנים נוספים.
אז מה מצא חן בעיניכן מתוך הקולקציות של Bo Bunny? מעניין אתכן לקרוא המשך של הסקירה, עם עוד מוצרים גבריים מחברות מובילות?
עדכון קטנטן ונוסף לפני שנפרד -
כדי לגרות לכן את התאבון להמשך הסקירות, הנה הצצה לסקירה הבאה בתור:
אם אתן מתעניינות בהמשך, מציעה לכן להירשם לעדכונים של הבלוג, שלא תחמיצו את המשך הסקירות... אפשר פשוט ללחוץ על הכפתור של 'עקוב אחרי' follow me.
עדכון: הרשומה השניה כבר התפרסמה. כאן.
אשמח לתגובות.

10 comments:

עלמה7 said...

סקירה מצויינת, וטעמי כטעמך. גם אני מעדיפה לעצב לגברים ולבנים בצבעים שאינם ורוד או אדום, אבל כבר יצא לי לעצב דפי בר מצווה באדום וירוק וורוד, והאלבום שעשיתי לבעלי עם התמונות של הילדים הוא בכלל פינק אקווה כמעט כולו, ולכן המסקנה שלי היא שזה בעצם בכלל משנה אם משתמשים בצבעים רכים ובעיצובים של פרחים, פרפרים או קאפקייקס חשוב ההקשר. כמו שכתבת, צריך רק לחפש.
כל הקולקציות שהראית מצאו חן בעיני, אבל הכי הכי סנואו דיי (השניה). תביאי עוד, בטח.
(The Guy היא חבילה מהממת!)

נוכחת לפעמים said...

איזו רשומה יפה!
אני קמתי בכל הדברים שרשמת ;)
והבאת יופי של קולקציות!

li-bee-ti said...

תודה על העידוד (ועל הפרגון ההיסטרי!).
אני בהחלט מתכוונת להביא עוד (ומקווה שעוד קוראות סמויות יגיבו, כי רק כך אפשר יהיה לשכנע את בעלות החנויות שיש שוק למוצרים הללו...).
מסכימה איתך לגבי The Guy, אבל מה לעשות - קולקציה ישנה ורציתי להתמקד בחדש...

li-bee-ti said...

תודה רבה! מעודד להמשיך :).

Anonymous said...

איזו סקירה מושקעת...
בתור אחת שממש בחיתולים, אם אפשר בככל להגדיר כך- התחלתיעם אלבום בר מצווה שממש לפני כמה דקות סיימתי, סקירה כזו ממש חשובה (שוב, במיוחד לאחת כמוני..)
אז תודה רבה, אמשיך לעקוב.
ואהבתי במיוחד את קולקציית הסתיו ובעיקר את הקיץ הססגוני.
מקווה שעוד יצא לי לעבוד עם דפים כאלה.
אני והחוש שלי

Anonymous said...

אווף רשמתי המון והכל נמחק...
ממש אהבתי את הרשומה. זה עוזר מאוד(במיוחד לאחת כמוני שממש בחיתולים בתחום)
תודה רבה!!
אהה ואהבתי בעיקר את הקולקציות של הסתיו והקיץ הססגוני, מקווה שיתא לי מתישהו לעבוד איתם

אפ said...

מאד אהבתי את הסקירה שעשית למרות שלא כל כך משנה באילו גוונים לעצב לבנים
כבר יצא לי לעצב אלבום בר מצוה אחד עם גווני החום כחול ירוק ואחר לגמרי בגווני השחור סגול ורוד...... שניהם יצאו מקסימים וגבריים!
אהבתי מאד את הקולקציות החורפיות וגם את הסתוית החמה והמקסימה ולעומתך מאד אהבתי את קולקצית הקאמפים כולה! באמת חבל שלא הכל מגיע לארץ ע"י מי שמיבא ודואג למכור
בד"כ אני סמויה כאן (ואוהבת מאד את העבודות שלך ד"א)אבל הפעם אולי גם אוכל לתרום לכלל ע"י תגובתי ובקשתי: תביאו את המוצרים הנפלאים האלה לארץ שגם אנחנו נזכה לכל העושר הזה!!!
יישר כח ואני כבר מחכה לרשומה הבאה

Unknown said...

או, מצאתי את הרשומה...
וואו, תודה על הסקירה הנהדרת!
בהחלט יש פה לא מעט דברים נפלאים לבנים.
וכן, תמשיכי, תמשיכי.
את עושה עבודת קודש :)
הדברים שהכי אהבתי הם הקולקציה Hello Sunshine והדפים מהקולקציה Serenity.
ואני בהחלט מחכה לכוכבים בסקירה הבאה...

כרמית said...

מקסים. בדיוק מה שחיפשתי...חבל שצריך לכתת רגלים (או במקרה שלי אצבעות...) כדי למצוא את הדפים האלה לבנים. גם לי בתור אמא מאושרת לבנים בלבד קשה למצוא דפים וכו. תודה לך

Anonymous said...

וואאוו משקיענית אחת:-),,, רעיונות יפיפיים ומוצלחים .. הופנם בשימחה ותודה רבה:-)
את מקסימה ,, תודה על הרשומה החכמה:-)
סופ"ש מאושר:-)
T42