Tuesday, October 16, 2012

Lil Actress

Edit: this lo was on the Watch List
at CSI case file #41

Well, a huge twist this time... A girly girly layout, and it's all about me :).
I always wanted to be an actress. 'All the world's a stage' was written for me and about me. At least that what I thought when I was a little girl.
Life took me to another direction, but not so different. Although I don't work as and acrtress, in my work I do use many of an actress' skills.
My inspiration for this lo came from case #41 at CSI:
Scheme - used all 5 colors.
Evidence - layers (how I love layers on my layouts...), tassels and ombre (these two items are very trendy in scrapbooking nowadays);
Testiomony - my journaling (on the hidden tag behind the upper photos) is about my dreams, as a child, to become an actress, and the journaling tag has another tassel to pull it.
I used the sketch from SabrasScrap:
Here are some close-ups on the details:





Thank you for taking the time and visiting my blog. please leave some trail of your visit...
קודם כל - התנצלות... התנצלות בפני כל מי שנכנסה הפעם לבלוג שלי בתקווה לראות עוד המלצות על מוצרי סקראפ עבור בנים, או לפחות איזה דף מעוצב של בנים, ונתקלה במנה גדושה של סכרין ורדרד נשי... 
אז זהו, שאני נהנית להפתיע. ונהנית לזפזפ בין סגנונות עיצוב שונים. וחוץ מזה, מה אני אמורה לעשות בכל זאת עם הככה וככה חומרים סקראפיים ורדרדים שיש לי? אז שיהיה דף מעוצב עלי. בכל זאת יש אישה בבית הזה!
הסקיצה לקוחה מהאתגר החודשי של סברסקראפ, שהפעם הוא עם סקיצה של אולה ופרס נחשק של שובר מתנה לחנות איקס מיקס של Mrs. G.
הסקיצה הייתה מאד מאתגרת עבורי. נדיר שאני מעצבת בדף יותר מתמונה או שתיים (אלא אם כן זה מיני אלבום...), אז 4 תמונות?! צמצמתי לשלוש. גם טוב, לא?
ההשראה של צבעים ונושא הייתה מ-CSI. התמונות הן שלי (מפתיע, נכון? עם כי לצעיר הבנים יש כמה סשנים של תמונות שדי מזכירות את התמונות הללו... התפוח לא רק שלא נפל רחוק מהעץ, לעיתים אני חושבת שהוא בכלל לא נפל. הוא פשוט העץ עצמו!).
אז מה היה לנו פה בדף הזה? קודם כל מלא, אבל מלא שכבות. אל דאגה, פינת החסכן כיכבה כאן בגדול. כמעט כל מה שלא נראה לעין, גם נחתך ונשמר לפרוייקטים עתידיים. מצד שני, השקעתי רבות בדיסטרוס היסטרי. אח, אח, אח... מכשיר היישון של פרימה/אינגווילד בולם פשוט מוצלח ברמות על. מי שאוהבת לדסטרס - שתרוץ ותקנה. מומלץ ביותר ושווה את ההשקעה. עוד מכשיר אימתני מבית מדרשה של הנורדית של פרימה הוא סכין החיתוך. גם בו נעשה שימוש רב בדף הזה, עם כל החיתוכים העדינים של אלמנטים מדפים של Webster's Pages. השתמשתי גם בדפים של Glitz Designs ו-My Mind's Eye.
אבל תודו שהשוס ההיסטרי הוא הגדילים. נכון? הכינותי במו ידי. ממש בתיה עוזיאל.
אז לפני שאתן מצחקקות לכן, רק תדעו שחוץ  מזה שבאתגר של CSI אחת האפשרויות הייתה שימוש בגדילים, אז הגדילים הללו הם מאד טרנדיים בעולם הסקראפ. אלמנט נוסף בדף הזה, שהיה חלק מהאתגר אבל הוא מאד מאד טרנדי (גם בסקראפ וגם באופנה) - הגוונים ההדרגתיים (באנגלית זה נקרא Ombre, אבל לא הצלחתי למצוא תרגום של המונח הזה, אז תשאלו את ד"ר גוגל או את פרופ' פינטרסט. הכל נמצא שם, ואם מישהי מקוראותי יודעת את המינוח בעברית, אנא ספרו לי שאשכיל).
ואם שרדתן את המתקפה הסכרינית הזאת, ולא התמוטטתן, אז מגיע לכן צל"ש. וגם תודה. אם תשאירו תגובה, תגיע לכן תודה כפולה ומכופלת.
ואל דאגה. בקרוב אשוב למשבצת העיצוב הגברי. עוד רשומה על חומרים סקראפיים לעיצוב עבור בנים - בדרך. ממש מתבשלת. אם לא אקדיח את התבשיל, אז תוך יום-יומיים-שלושה אפשר יהיה לקרוא פה על עוד כמה מוצרים חביבים. אז תוודאו שאתן עוקבות, שלא תחמיצו...

15 comments:

Unknown said...

הדף הזה משגע! אני כ"כ אוהבת את כל השכבות האלה.
ובאמת, מה קרה לרשומה עם קולקציות הבנים, ראיתי עידכון, אבל לא ראיתי את הרשומה אצלך בבלוג...

Keren Tamir said...

love how you used the WP papers here!!

TesaB said...

What an amazing page, girl! So beautiful with all the fantastic layers and details and the most adorable photos!!!! LOVE this page!!!!

Ruthie Tzchory said...

מקסים ביותר!!! ראשית, תודה שלקחת חלק באתגר הסקיצה בבלוג של סברס ושנית, העבודה יפהפייה, לי אישית היא ממש לא עשתה סכרין:)) להיפך, נהניתי מעבודת השכבות, הצבעים, החיתוכים ושילוב כל האלמנטים לכדי עבודה מרשימה!

li-bee-ti said...

תודה רבה!
רשומת הסקירה של קולקצית הבנים התפרסמה לפני יומיים, ביום ראשון.

li-bee-ti said...

Thank you very much!

li-bee-ti said...

Thank you very much.

li-bee-ti said...

תודה רבה! נהניתי להשתתף.

Anonymous said...

בהחלט עבודה יוצאת דופן אצלך, בנושא (את?), בצבעים ובכמות התמונות. דבר אחד נשאר יציב - איכות העבודה והמכשיר של אינגווילד שעושה אצלך שעות נוספות מאז שהגיע ומצדיק את ההשקעה. מקסים! אש קטנה

מושית10 said...

דף מקסים, הורוד כל כך עדין ויפה.

Einat's Art World said...

דף נהדר, סגנון שונה ומקסים. בהצלחה באתגר.

ריקי ארברמן said...

איזה יופי של דף! מושקע ומלא עניין. הגדילים מאוד מיוחדים!

li-bee-ti said...

תודה רבה!
אכן המכשיר של אינגוילד בשימוש נרחב. :)

li-bee-ti said...

תודה רבה יקירה.

li-bee-ti said...

תודה רבה וכיף לי שקפצת לבקר בבלוג שלי.
גם אני חושבת שהגדילים מאד מוסיפים.