Friday, October 5, 2012

Fragile

Edit: this lo was featured
at Once Upon A...Sketch. Thank you!

Another challenge at CSI & OUAS, with a summery bright color palette and wonderful inspiration from the DT's. Here's case file #39:
My page is kind of contradictions - the photo was taken not in the summer, rather on December 1996. That time was not a happy time, cause my Dad just passed away. My BFF was with me all the time, and made sure I won't be alone almost till I went to sleep. The photo was taken on a trip we took to the Gollan Hights. My chapped lips, my wrinkled look - say it all. I was so sad, beyound words. So fragile, just like in Sting's song: "On and on, the rain will say - how fragile we are".
I've made myself all  the flowers, apart from one die-cut flower on the bottom. I actually made a vein with colorful flowers, som crumpled flowers with brads and the fan flowers. All the dp are bits and pieces. I also used some tissue paper (not much seen, it's in the background) and gauze.
I used mask, yellow chalkboard mist and did a lot of distressing (love love Prima's distressing tool!).
The journaling is on the tag behind the photo, and I wrote about the pain of my loss, how I miss him, and how he's with me in my everyday life.
My clues to solve the case were:
Sketch - check;
Scheme - all 5 colors;
Evidence - leaves, wings (the butterflies), chalk (chalkboard mist), bits and pieces;
Testimony - I framed my journaling and wrote about a lesson that was learned.
Here are some close-ups on the details:




It's a new month and that means a new Counterfeit Kit! please come back tomorrow for my reveal of October's Counterfeit Kit. Here's a sneak peek:

Thank you for taking the time and visiting my blog!
אתגר המילים החדש ב"יוצאות מהקווים" התחבר לי עם האתגר המשולב של CSI ו-OUAS. הדף הזה הוא דף של ניגודים. פלטת הצבעים של צבעי קיץ עליזים, אך התמונה צולמה בעיצומו של חורף, בדצמבר 1996, זמן קצר לאחר שאבי נפטר. השפתיים הסדוקות, המבט המכווץ - מעידים על הכאב העמוק, כאב שהוא מעבר למילים. וזה הניגוד הגדול בדף הזה - אני, שמילים הן לחם חוקי, אך התחושה של הכאב הייתה (ובמובנים רבים - עודנה) עמוקה ממה שמילים יכולות לתאר. ומצד שני, מרבית ההשראה שלי, ולא רק בעולם הסקראפ אלא גם עם הילדים ובעבודה, מתבססת על שירים. וגם הפעם הדף הזה נוצר בהשראת שירים - שני שירים. האחד בעברית: "שביר, מתפורר בקלות" של אריק איינשטיין; והשני - Fragile של Sting. הניגודיות שיוצרת את השלם. כי "אין דבר שלם יותר מלב שבור".
טכניקות בדף:
היישון נעשה הפעם כולו עם כלי היישון של אינגווילד בולם מפרימה שרכשתי ממש לאחרונה בחנות Xmix  של Mrs.G האגדתית. ענת, פיית מרציפן היקרה, ביקשה סקירה מבדלת על הכלי לעומת פצירה של פדיקור. אז בקצרה - אין מה להשוות... :)) אני בינתיים רק התחלתי לגלות את מגוון האפשרויות שטמונות בכלי הזה, ואני רואה את הפוטנציאל האדיר הגלום בו (למה משמשות הסכינים הנוספות, עם הלהבים השונים? ואיך, לעזאזל, מחליפים אותן בלי לשבור את הכלי עצמו?). אגב, גם הסכין של הנורדית הזאת מוצלח ביותר. העיצוב הארגונומי שלו מאד טוב והוא חותך נפלא, ממש מחליק כמו על חמאה, בדיוק מדהים. אני בד"כ בעד כלים פשוטים וזולים, ואפילו תחליפים, אבל אם יש כלים שעושים את העבודה טוב ומהר - אני מתמכרת בקלות.
השתמשתי גם בנייר טישיו (בקושי רואים אותו, הוא הבסיס לכל השכבות), מסיכה של רשת לולים ותחבושת צבועה. כמה התזות של מיסט ודוילי ברקע.
הפרחים כולם, למעט חיתוך אחד בתחתית הדף, הם תוצרת עצמית. פרחי מניפה וגם כמה חיקויים לפרימה - ענף של פרחים ועלים מקומטים (נוצר בהשראת שיחה עם אש קטנה על הענפים המדהימים של פרימה...), וכמה פרחים שטוחים בכתום מנוקד עם בראדים.
התחיל חודש חדש, וזה אומר קיט חיקוי חדש! מחר, 6.10, אני אעלה את קיט החיקוי שלי לאוקטובר. הפעם אני לא מאד מרוצה ממנו... מצד שני, גם מהקיט של ספטמבר לא הייתי כל כך מרוצה, ובכל זאת הצלחתי ליצור ממנו כמה וכמה דפים. מה שבטוח זה שהצלחתי להשתמש בחומרים מהערימה האינסופית, גם בחודש הקודם וגם בחודש הזה, כך שהתפנה (קצת) מקום לרכישות חדשות :)).
בחודש הקודם היו כמה הבטחות להצטרפות לפרוייקט של קיט החיקוי. אני מקווה שהחודש השטרות יפרעו. מבטיחה שיהיה כיף למי שתצטרף.
תודה על תשומת הלב והמשך חג שמח!

12 comments:

Unknown said...

דף מעניין! שילובים שלא מתחברים לי מיד - אבל הדף עצמו נהדר (השלם עולה על מרכיביו? :-))

מחפשת תמריץ ליצירה (אחרי תקופת בצורת). אולי קיט החיקוי יביא איתו את החשק...

Julie Tucker-Wolek said...

Such a touching lo about a hard time in your life... I think it is beautiful! I loveeeeeeee all the flowers!!!

Anonymous said...

לא יודעת מאיפה להתחיל. מהרשומה המרגשת, מהדף המטריף, מהפרחים עבודת היד, התמונה המיוחדת? דף שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים. אש קטנה

Keren Tamir said...

This is not only a beautiful LO. But it's so nice that you shared this private and intimate story with is!! Your picture looks very genuine and true!! It's great to scrap those moments!! Even if they are sad so we can reminisce on our whole life. I hope you never have to endure that pain again at least not very soon. Love how you used those papers. I see they've become very useful to you!!!

karindi said...

כל כך יפה לך כתום! הסיפור מאחורי התמונה מרגש, השירים מתאימים כל כך לתיאור והעיצוב כמובן יפיפה.

מושית10 said...

התמונה מביעה הכל, העיצוב מאד יפה. צבועני אבל הצבעים רגועים ונעימים מאד.

Elena Stefanidou said...

Lovely layout!I just can't believe you made all those flowers yourself.Great job!Thank you for joining us at OUAS

מיכלי said...

שבית אותי כבר כשהזכרת את fragile של סטינג :)
דף עם רקע מרגש.

Meital said...

נפלא! מעריצה אותך שעשית דף של עצמך. לי זה קשה מאוד מאוד מאוד... :-)
תודה שצטרפת אלינו לאתגר ב"יוצאות מהקווים"

Kay F said...

Very heartwarming page...I love all those handmade flowers you made--you clustered them perfectly. This is beautiful in so many ways. Thank you for sharing your talent with us at OUAS!

Jimjams said...

What a beautifully embellished page - I hope it was cathartic to make. You have a good friend there.

ANAT S said...

וואו- השארת גם אותי בלי מילים עם הדף והתמונה הזו....

תודה רבה על הסקירה המבדלת. אני מוכרחה להודות שעדיין לא התנסיתי ביישון עם מכשיר פדיקור אבל כן התנסיתי בסדנאות של אינגווילד במכשיר הנורדי שלה ואכן סכין החיתוך מעולה.

אגב , אמנם לא הכנתי את קיט החיקוי אבל גרמת לי עם הקיטים הללו לעשות קצת סדר בחומרים ששלי ולהכין לי כמה קיטים שיהיו זמינים לעבודה מיידית בלי לחטט הרבה בכל הקופסאות והארגזים שלי אז המון תודה