Wednesday, October 31, 2012

Two 'thank you' cards


Two 'Thank You' cards I've made from Jillibean Soup scraps I had.
I'd like to enter them to the following challenges:
color combo - Yotzot (Israeli challenge blog)
thank you/thanks - 365 cards
anything goes (plus use die cut/punch) - diecuttindivas (on the 1st card I used Cheery Lynn frame die, and on the 2nd card I used Martha Stewart lace edger punch)
embossing - house of gilli
Thank you for stopping by!
אחת הסיבות בגללן אני מאד אוהבת אתגרים, היא כי הם גורמים לי לצאת מהקופסא, להשתמש בחומרים/שילובי צבעים/טכניקות וכיוצ"ב שלא הייתי משתמשת אלמלא האתגר.
לכן כשראיתי את האתגר החדש ב"יוצאות מהקווים", עם שילוב צבעים שאין מצב שהייתי משתמשת בו, ידעתי שזו הזדמנות מצויינת לצאת מאזור הנוחות שלי.
צבעים של ורוד/אדום/כתום הם ממש לא הצבעים הרגילים בהם אני משתמשת. כאן באה לעזרתי קופסת השאריות (הבלתי נגמרת, יש לומר את האמת), ולא סתם שאריות, אלא של חברה שאני מאד אוהבת - Jillibean Soup. גם פרוייקט השאריות בקומונה 'המפתח ליצירה' שימש תמריץ הולם לשימוש בשאריות.
אבל אין ישן בלי חדש, נכון? אז המדבקה העגולה, בכרטיס השני, היא מקולקציה סתווית של אותה חברה, שפינטזתי עליה זמן רב, והנה התמזל מזלי ו-Mrs. G הואילה ברוב טובה להביאה לחנות Xmix. וכמובן, שאי אפשר בלי הביג שוס החדש, שאף הוא נרכש לאחרונה באותה חנות קטנה ומטריפה. הבסיס בשני הכרטיסים עבר הבלטה של נקודות, ובכרטיס הראשון גם השתמשתי בתבנית חיתוך של רשת לולים/כוורת של חב' Cheery Lynn.
תודה רבה ל'יוצאות', שגרמו לי באמת לצאת מהקווים שלי.
ותודה לכן, שקפצתן לבקר בבלוג שלי.

6 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

These are beautiful! I loveeeeeeeeeee the colors!!!

Einat's Art World said...

היי ליביטי
כרטיסים מקסימים.
תתחדשי על ה"ביג שוס" מכשיר מעולה גם לי יש אותו.

Anonymous said...

הביג שוס משדרג ברמות. כרטיסים נפלאים. אש קטנה

מיכלי said...

נהדרים! גם לי קשה עם השילוב הזה, שמחה לראות שאני לא לבד ושיוצאים מהאתגר הזה דברים מקסימים :)

Meital said...

את זריזה! :-) תתחדשי על המכשיר, מקנאה!

karindi said...

כרטיסים נהדרים ממש. דווקא יפה לך שילוב הצבעים הזה :). תתחדשי על הרכישות. תבנית החיתוך הזו מהממת!