Monday, October 15, 2012

Kibbutzim Stream

#1 mini challenge at Counterfeit Kit Challenge Blog is an inspiration challenge - be inspired by a quilt. You can interpret this any way you like.
For this challenge I used the diagonal stripes paper in my October CKC kit. I cut in into squares and placed them in a quilt pattern. then I stitched in the gaps with baker's twine.
The photo was taken 10 days ago, on a trip we've had to Kibbutzim Stream.
I used the sketch from Scrap Africa:
Here are some close-ups on the details:


You should go and check what the other Master of Forgery did for this challenge. You won't be disappointed. I promise.
Thank you for stopping by!
בבלוג של קיט החיקוי, Counterfeit Kit Challenge Blog, עלה אתגר חדש - אתגר השראה. וההשראה הפעם היא 'שמיכת טלאים - Quilt.
כמעט כל החומרים בדף הזה הם מקיט החיקוי של חודש אוקטובר. לקחתי את הדף עם הפסים האלכסוניים, פינצ'צ'תי ממנו ריבועים והרכבתי אותם במבנה של טלאים. ברווחים תפרתי חוט אופים. כקישוטים הוספתי עיגול מסולסל שפינצ'צ'תי משארית שהייתה על השולחן, ועוד פאנצ' פרח מתגית שהכנסתי לקיט. מעל הכל כפתור פרח קשור עם חוט אופים. הכפתורים הקטנים, במראה של עץ מיושן, הם תוצרת הבית.
כפי שאפשר לראות, כמעט הכל עבר יישון מסיבי, כולל התמונה. אני פשוט מאוהבת במכשיר היישון של פרימה שקניתי אצל Mrs. G, בחנות Xmix. אני חושבת שחוץ מלהכין קפה, המכשיר הזה עושה הכל, ועוד לא גיליתי את כל תכונותיו הפלאיות. סוגי היישון השונים שאפשר לעשות איתו פשוט מדהימים. תסתכלו בתקריבים - תראו איזה מסגרת יפה יצאה לתמונה, בלי מאטינג בכלל, רק מיישון עם הצד השני של המכשיר. איזה מזל שאש קטנה עודדה אותי לקנות אותו.
אז מישהי מצטרפת להשראה משמיכת טלאים? יש כל כך הרבה רעיונות לביצוע, ואני מאד ממליצה לקפוץ בין הבלוגים של חברות הצוות. הן הכינו עבודות יפהפיות.

7 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

Gorgeous!!! Loving that work with the squares and the twine!!! FABULOUS!!!

Denise van Deventer said...

Wow....this is a gorgeous layout and love how you squared that patterned paper! Love the photo and the little details...really lovely work! Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa!

Patricia said...

!Love how you combined the two challenges.Lovely bright colour as well.Thank you for playing along with us at Scrap Africa!

Keren Tamir said...

amazing layout!! and I love the picture!

אימרי 1 said...

מקסים. דף מקסים. מאוד נהנת מהעבודות שלך והבלוג בכלל. ושאלה, הקרדסטוק הכחול, היכן אפשר לקנותו?
תודה ויום נעים

li-bee-ti said...

תודה על התגובה!
קארדסטוקים אפשר לקנות בכל אחת מהחנויות בארץ, אם כי לא תמיד יש את הגוון שרוצים. אפשר לנסות במסטיקים, נתנאלה, איקסמיקס וכו'.

karindi said...

וואו. נהדר. שמיכת הטלאים המושקעת שלך בהחלט שווה את ההשקעה!