Tuesday, November 29, 2011

Brown Eyes

For English version, please scroll down

נתנאלה וצוות ה-DT שלה העלו אתגר סקיצה, אותה עיצבה טניה:

סקיצה פשוטה, אבל מזמינה הרבה פרשנויות, ובאמת הדפים של צוות המעצבות יצאו שונים להפליא זה מזה. אני מאד אוהבת לראות איך מסקיצה אחת יוצאים דפים כל כך שונים זה מזה, עם פרשנויות אישיות של היוצרות. הפרשנות שלי היא עם הרבה שכבות קריעות ויישון עם דיו דיסטרס.
הכותרת של הדף, בשתי השורות, החליפה את פסי הג'ורנלינג שבסקיצה (אם בכלל הם היו לכתחילה פסי ג'ורנלינג...).
הלכתי שוב על השילוב של לבן/חום/כחול, שילוב שמככב אצלי לאחרונה, והוא גם תואם את הכותרת. התמונה היא של הבכור, כשהיה כבן חצי שנה. העיניים הגדולות הזמינו כותרת שמתייחסת אליהן, ובגד הגוף שלבש, עם פסים תכולים, העלה לי את האסוציאציה של השיר של אלטון ג'ון BLUE EYES, אלא שלילדון שלי היו וישנן - עיניים חומות. בדיוק כמו של אמא :))).
תודה על תשומת הלב!

A page I've made for a sketch challenge at an Israeli online store.
The photo is of my eldest, when he was 6 months old. His big eyes, along with the bluish strips on his cloth, made me think about Elton John's  song "Blue Eyes", only my boy has  brown eye, hence the title.

Thank you for stopping by!

3 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

This is GORGEOUS! I loveeeeeeeeeee that precious photo, the colors and LOVING LOVING LOVING the distressed layers!! :):):):):):):):):):):)

TesaB said...

Awww! What an adorable photo!!!! Big eyes for sure! :) LOVE your page, so much beautiful!!!layers and that ribbon - wow!!!

Helene Bogren said...

Super cute picture! Love the die-cut branch on top of the trim!