Saturday, November 12, 2011

My Beautiful Boy


My first lo done with my counterfeit kit.  It's actually a scraplift of Manda Moore's layout at Scrapbook Challenges. Here's Manda's layout:

I used a totally different color combo, but I kept my lo very close to Manda's one. On the corners I worked with a modellng paste and distress crackle paint on a stencil, it gives a lovely texture to the page.
I also made the stand out embellishments, again using distess crackle paint and some glitter on the edges. Here are some close-ups on them:


Another inspiration was the inspiration challenge at Scraptastic - I took inspiration from the fall theme and the banner. I handstitched around the banner.

Have a wonderful autumn weekend and thanks for taking the time and visiting my blog.

לאחרונה נתקלתי בבלוג אתגרים שגורם לשימוש בחומרים הקיימים אצלנו ממילא - כל חודש מעלים שם קיט או שניים של השראה, בד"כ קיטים די עדכניים או אפילו עדכניים מאד. הרעיון הוא לחקות את הקיט של ההשראה מתוך החומרים שיש כבר בבית, מבלי לקנות חומרים חדשים. יש דרכים שונות לחיקוי, ואפילו לא חייבים לבנות קיט שלם (אפשר קיט חלקי, קיט לדף אחד וכיוצ"ב). אח"כ גם צריך להשתמש בקיט הזה, כמובן. 
עוד דבר מוצלח בבלוג הזה, הוא שהם נותנות המון הדרכות וקישורים ליצירת קישוטים שיהיו תחליף לקישוטים שנמצאים בקיט ההשראה. זה קונספט מאד אהוב עלי :).
את הקיט שהכנתי ואת קיט ההשראה אפשר לראות ברשומה הזאת.
הדף הזה הוכן מהחומרים בקיט שבניתי. בפינות עבדתי עם משחת עיצוב מעורבבת בצבע קרקל באמצעות סטנסיל. הקישוטונים הוכנו גם כן על ידי, בעזרת פאנצ'ים, צ'יפבורדים אפורים, צבע קרקל ודבק נצנצים.
הדף עצמו הוא העתקה (סקראפליפט) של דף אחר שראיתי ומאד אהבתי. כשהמוזה קצת בשפל, סקראפליפט הוא מוצא טוב להתניע את הגלגלים היצירתיים.
תודה על תשומת הלב ושיהיה שבוע קל ונעים!

9 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

GORGEOUS! I loveeeeeeeeee the colors and the flowers! :):):):):):):):):):):)

Einat's Art World said...

דף יפה ומיוחד, רואים את ההשקעה בקישוטים עבודת יד ובשילוב טכניקות.
שבוע טוב יקירתי.

צרויה said...

סקרנת. אני תכף נכנסת אליו. נשמע בהחלט תפור עלייך. הדף יצא חמוד כ"כ! העלים בפינות מוסיפים המון :-)

karindi said...

וואו איזה אתר מדליקקקק! אהבתי מאוד ואני בהחלט הולכת להתנסות גם בהרכבת כזה קיט...הדף שיצא לך מההתנסות הזו עשה לי ממש חשק! לא כ"כ הבנתי איפה אפשר לראות את הקיט שהכנת...אבל התוצר שיצא ממנו כל כך מיוחד ויפה, שנראה לי שהבנתי את העיקרון...

karindi said...

הבנתי עכשיו...אני איטית....

מושית10 said...

עיצוב נהדר. גם נכנסתי לאתר שצרפת וביליתי שם שעות...יופי של הדרכות ותודה על הקישור לשם.

Margie said...

I love your handmade embellishments!!

Jimjams said...

Beautiful page - love your roses!

Anonymous said...

Great flowers ant I love the stitched detail too!