Saturday, January 26, 2013

Giveaway, giveaway, giveaway!

I feel I've been very blessed lately in my scrappy world, winning lots of goodies and joining a new DT, so I thought it's a good time for a giveaway. And why not 3 giveways?
I've packed 3 packages of scrappy goodies from my stash. Each package contains more than 10 cs/dp/shaped dp/vellum 12x12, some 8x8 dp, stickers and an assortment of embellishments (trims, lace, buttons, foam die-cuts, etc.).
The papers are a mix of many manufacturers: Bo Bunny, Cosmo Cricket, DCWV, Fancy Pants,K&Co., Prima, S.E.I., Basic Grey, October Afternoon and more.
Here are the 3 giveaways, and the assortment of goodies, to be mixed to each package:



How you can win? well, it's very simple:
1. You MUST be a follower of my blog (click on the button 'follow me' on the right in my sidebar). Only participants who are in the followers list can win my giveaway. In order to make it fair to everyone, I will check that, so please make sure you join as a follower of my blog.
2. If you wish to double your chances to win, please sperad the word - post about my giveaway with one of the giveaway's photos in your blog, FB page, etc. Then put a new link here, showing where you posted about my giveaway.

That's all!

My giveaway is open international, and I will shipp it anywhere. Just make sure your write your name in English, otherwise I won't be able to read it...

The giveaway is open till Feb 28th 23:59 Isreal time zone.

P.S...... I may add some more goodies, should there be lots of new followers, so it's good if you spread the word... :)))
בתקופה האחרונה התמזל מזלי בעולם הסקראפ. זכיות במוצרים שווים, הצטרפות לצוות עיצוב חדש של בלוג חדש דנדש. אז החלטתי לצ'פר את הקוראות הנאמנות של הבלוג שלי בבלוג קנדי (זה הזמן לצאת מהאלמוניות והקריאה הסמויה...). יש 3 חבילות ל-3 זוכות בעלות מזל. כל חבילה מכילה דפים מחברות שונות, כולל קארדסטוק/דפים מדוגמים/דפי צורה/דפי וולום, בתוספת סטיקרים ואסופה של קישוטים.
כל מה שצריך לעשות כדי להכנס להגרלה הוא לעקוב אחר הבלוג שלי (הכפתור של 'follow me' שנמצא בצד הימני העליון), ולהכניס לינק במר לינקי החביב.
עדכון והבהרה - כדי להיכנס להגרלה, חייבים להיות רשומים ברשימת העוקבים של הבלוג שלי. לא מספיק הרשמה לעדכונים במייל או בגוגל רידר או בכל דרך אחרת. רק מי שמופיע ברשימת העוקבים יכנס להגרלה.
בנוסף, ההגרלה תערך בין הלינקים המופיעים במר לינקי (הצפרדע הכחולה בסוף הפוסט). כיף לי לקרוא את התגובות שלכן, אבל מי שרק רשמה תגובה ולא הכניסה לינק במר לינקי (או שלא מופיעה ברשימת העוקבים), לצערי לא תכנס להגרלה.
אנא הקפידו על כללי ההגרלה, כדי שזה יהיה הוגן כלפי כולם.
תודה!
בשביל 'כרטיס' נוסף להגרלה, צריך לפרסם את הבלוג קנדי שלי ברחבי הרשת (בבלוג, בפייסבוק, וכדו').
הבלוג קנדי פתוח עד ל-28.2.13 בשעה 23:59 שעון ישראל.
בהצלחה!

27 comments:

Unknown said...

זה נראה לי המקרה היחיד שלא שווה בו להיות הראשונה :-)
אז קודם כל נרשמתי (למרות שכבר המון זמן אני בין הקוראים הקבועים, הרי יש כל מני שיטות :-)
שמתי לינק אצלי בבלוג. ומאחלת לך להמשיך עם כל ההצלחות ושיהיו לך עוד מלא סיבות לחגוג

wintam said...

כמובן שמנויה. רק לא מצליחה להגיב כאן... התגובה כל הזמן "עפה"... אולי עכשיו...

ifaa said...

העבודות שלך מקסימות ואני מאחלת לך בהצלחה ושתמיד תזכי...
אני רשומה כבר לבלוג תקופה ארוכה אך אין לי בלוג משלי ולכן לא הוספתי לינק :)
יפעה

נוכחת לפעמים said...

תתחדשי על התפקידים.
אני כבר מזמן מנויה על הבלוג שלך.
תודה על ההזדמנות.
בהצלחה!

caspit said...

עכשיו אני גם רשומה וגם עוקבת :) תודה על ההזדמנות!

caspit said...

ופרסמתי גם בפייס שלי :)
http://www.facebook.com/michal.bobrov

Unknown said...

טוב, אז אני הסמויה שיוצאת מהאלמוניות...
איזה בלוג קנדי שווה ! תודה !
יולנדה

rinat said...

ברת מזל:-)
מקווה להיות גם:-)
שיתפתי בפייסבוק, תודה על הנדיבות♥

Maayan said...

נרשמתי לעדכונים. תודה על הבלוג קנדי!

sisipi said...

אני כבר רשומה זמן רב לבלוג
ונהנת מהיצירות שלך

מזל טוב על כל הדברים הטובים שקרו לך
שרק ימשיכו

סיכל

li-bee-ti said...

:) לא בטוח, לפעמים מס' 1 מצליח :)))
אגב, אם פרסמת את הקנדי אצלך, יש לך צ'אנס נוסף, אז פשוט תכניסי לינק נוסף.
ותודה על הפרגון המתמשך!

li-bee-ti said...

הי, אני לא מצליחה לקשר בין התגובה שלך לבין המנויים לבלוג שלי (הגאדג'ט מימין למעלה 'הצטרף לאתר זה'). רק מי שרשום ברשימה של 'עוקבים' (follow me) יכול להשתתף בהגרלה, אז אם תוכלי בבקשה לציין באיזה ניק/שם את רשומה שם.
חוץ מזה, ההגרלה היא בין הלינקים במר לינקי. אם אין בלוג, אפשר להכניס לינק לפייסבוק, טוויטר, פליקר או כל מקום אחר שבו פרסמת את הקנדי.

li-bee-ti said...

הי, לא ראיתי את השם/ניק שלך ברשימת העוקבים. רק מי שנכלל ברשימת העוקבים (בסיידבר מימין למעלה - 'הצטרף לאתר זה') יכנסו להגרלה, אז אנא הרשמי שם (לא מספיק מנוי דרך מייל או גוגל רידר). תודה!

li-bee-ti said...

הי, תודה!
תכניסי לינק נוסף בצפרדע של מר לינקי, על הפרסום (להגדלת הסיכויים בהגרלה).

li-bee-ti said...

הי, תודה על הפרסום!
תכניסי לינק נוסף (לפרסום), כדי להגדיל את הסיכוי בהגרלה.

li-bee-ti said...

הי וברוכה הבאה!
את צריכה להכניס לינק במר לינקי (הצפרדע הכחולה בסוף הפוסט) כדי להיכנס להגרלה.....

li-bee-ti said...

הי, כדי להיכנס להגרלה לא מספיק להירשם לעדכונים - צריך להיות 'עוקב' בבלוג (גאדג'ט בסיידבר מימין למעלה), וגם צריך להכניס לינק במר לינקי (הצפרדע הכחולה בסוף הפוסט).
תודה ובהצלחה!

li-bee-ti said...

הי ותודה!
לא ראיתי את השם/ניק שלך ברשימת העוקבים בבלוג, ורק מי שמופיע שם יכול להיכלל בהגרלה.
חוץ מזה, צריך גם להכניס לינק במר לינקי (הצפרדע הכחולה בסוף הפוסט).
תודה ובהצלחה!

כרמלי said...

איזה יופי!!
את כל כך נדיבה...

Einat's Art World said...

היי ליביטי
ברכות להצטרפותך ל DT חדש.
כקוראת ותיקה ומתמידה של הבלוג שלך אני שמחה להשתתף בקנדי המתוק והנדיב שלך.
עינת

Unknown said...

קנדי נפלא! תודה רבה :)
אני עוקבת (כמובן) ופירסמתי בפייסבוק.
הוספתי שני לינקים לצפרדע המתוקה D:

פיק פוק - עינבל said...

אני מקווה שאני משתתפת בהגרלה
שמתי לינק בצפרדע - מספר 14
פיקפוק - עינבל
ועוקבת אחריך בשם inbal dor melamed

HMstyl' said...

היי טוב נראה לי שאני אחרונה אבל בכל זאת ניסיתיאת מזלי אני חדשה בקריאת הבלוג שלך אבל אני נהנתכל פעם בהצלחה
נב. אתהבלוג קנדי שמתי בבלוג הדיגיטלי כי הבלוג הרגיל הוא בתיקון

Anonymous said...

בהצלחה בתפקידך החדש
ותודה על ההזדמנות לזכות
אוהבת מאוד את העבודות שלך.
מיכל (milky)

Unknown said...

עוקבת כבר מספר חודשים במייל. עכשיו הוספתי את עצמי לרשימת העוקבים. פירסמתי בפייסבוק והוספתי קישור לאלבום תמונות של יצירות שלי בפיקסה (זה נחשב?). ההכרה ההולכת וגוברת ביצירה שלך לאחרונה, היא ממש מדהימה! מרגש... תודה על ההזדמנות לזכות!

Nitzan said...

אני עוקבת אחרייך במייל כבר הרבה זמן.
נרשמתי כמנויה

littlestamper said...

תודה רבה על בלוג קנדי נדיב במיוחד!