Tuesday, January 1, 2013

טלפון שבור או גלגולו של דף (Chinese Whispers)

For  my Counterfeit Kit Challenge blog hop post, please click HERE!

This post is about a scrappy game I've played with some very talented Israeli scrappers. You can see the layout I've made, the layout I got to scraplift, and if you wish, you can visit all those ladies' blogs, according to the list at the end of my post. Thank you!

את  משחק הילדים הישן והאהוב "טלפון שבור" מן הסתם אין צורך להכיר לכם. משחק משעשע ומצחיק, שאף מסר חינוכי גדול בצידו - על כוחה ההרסני של השמועה.
אבל לא הגעתם הנה כדי לקרוא על משחקי ילדות ובטח שלא לקבל הרצאה חינוכית מלומדת. אנחנו כאן כדי להנות מסקראפ, נכון? אז הנה, יש תרגום של משחק הילדים המשעשע לעולם הסקראפ.
אם הגעתן לבלוג שלי מהבלוג של יעל, אז אתן בדרך הנכונה. אם הגעתן ישירות ואתן רוצות לראות את המשחק הזה מתחילתו, אנא התחילו בבלוג של טניה ומשם המשיכו בהתאם לקפיצות בין הבלוגים.
לפני כמה שבועות הזמנתי כמה יוצרות סקראפיות להשתתף איתי במשחק הזה, שבו נעביר זו לזו בשרשרת דף שעיצבנו, ונראה בסוף איך התגלגל העיבוד בינינו. לכל אחת ואחת מהמשתתפות במשחק יש סגנון מאד ייחודי לה, והסגנונות מאד שונים זה מזה, מה שהופך את המשחק הזה למרתק עוד יותר.
הראשונה, טניה,  עבדה עם סקיצה, והעבירה את הדף שעיצבה (בלי הסקיצה!!) לבאה בתור, אשר התבקשה להכין דף משלה, על בסיס הדף של קודמתה, ולהעביר את שלה לבאה בתור, וכך עד סוף התור.
אף אחת מאיתנו לא ראתה את הדפים של כולן, כך שגם עבורנו זו התרגשות וסקרנות לראות את גלגולו של דף, יחד איתכן.
אז הנה הדף שלי:
הדף הוכן על בסיס הדף שהכינה יעל, שנראה כך:
שמרתי על מרבית העיצוב של הדף שקיבלתי, אבל כמובן שהוספתי שכבות. איך לא.... :)))
הקישוטים שבצד ימין, על התמונה ולמעלה, לא התאימו לי בעיצוב הכולל, אז ויתרתי עליהם, והנה כך "תרמתי" לשמועתיות של הדף, שהתרחק עוד קצת מהמקור.
יצא לי דף מאד צבעוני ועליז, קצת שונה מהרגיל אצלי, אבל בסופו של דבר אני חושבת שניכר בו הסגנון האישי שלי.
והנה כמה תקריבים:



את הדף שלי העברתי לשחמור, ואתן מוזמנות לקפץ לבלוג שלה ולראות את הפרשנות שלה. 
לשם הנוחיות, אם איבדתן את הדרך במקפצת הבלוגים, הנה הרשימה המלאה:

אני  מאד ממליצה לכן לעבור בין הבלוגים לפי הסדר. ההנאה מובטחת.

8 comments:

Tanya said...

דף מאוד יפה וצבעוני יצאה לך! מקסים!
המשחק ממש כייפי!
המון המון המון תודה לך!!!!!!!!!!
הייתי מאוד שמח לקחת חלק ממנו :)

Einat Kessler said...

איזה דף מקסים,עליז, צבעוני...וכתום, מתה על כתום!! איזה כייף של משחק! תודה על אירגון מופתי והשראה נהדרת!!

יעל - קונדסונים said...

הדף מקסים! כמה שהוא יפה עם תוספת שכבות (: בדיוק חשבתי שגם אני צריכה לנסות להתחיל להוסיף שכבות לדפים שלי (: נהדר, ושוב, תודה על האפשרות לשחק (:
מחכה ליוזמה הבאה שלך (:

Unknown said...

יופי של דף. קישוטים מרהיבים כמו תמיד :-)
התלכתי לקרוא מ ה ת ח ל ה :-)

Ruthie Tzchory said...

פרשנות משגעת!!! ועכשיו אני מבינה מי תרמה ל'שמועתיות' של הדף:)
תמונות מקסימות, צבעים מקסימים אף יותר ותוצאה מרהיבה. תודה רבה יקירתי על ההזמנה להשתתף במשחק המיוחד הזה ועל הארגון המופתי. ללא ספק חוויה!
חיבוקים

Keren Tamir said...

beautiful LO's I love them!!

karindi said...

איזה רעיון משגע! מרתק לראות את גלגולו של הדף ובנתיים התוצאות מרהיבות, סקרנית לראות לאן זה ממשיך להתגלגל!

Anonymous said...

ליביטי יקירתי, כן ירבו משחקים כאלה. אין תחליף להתרגשות ושמחת העשיה. המציאות עלתה על כל דמיון. אש קטנה