Friday, March 30, 2012

A vintage card for Tuesday Trio

My counterfeit kit turned a blast... I still have lots of scraps, some of them are quite big, but not enough to make another lo, so it's time for cards from scraps :). I've made 10 layouts and 4 cards from this kit, and the leftovers can be used for more cards or parts of new layouts, but I need to use different colors, so this card will be my last project with March CKC. It is is not the last time I play with CKC, oh no! there's a new month coming and a new inspiration kit..
Anyway, for this vintage card I used #111 sketch from Tuesday Trio, with the theme of tearing:
challenges:
vintage - buuny zoe's craft
Thank you for stopping by! 
קיט החיקוי שלי התגלה כהצלחה מסחררת מבחינתי. הכנתי ממנו 10 דפים מעוצבים ו-4 כרטיסים. נותרו עוד שאריות רבות, חלקן גם גדולות, אך לא בשביל להכין דף מעוצב, וזה השלב של הכרטיסים משאריות. למרות שנותרו שאריות רבות, שיכולות להספיק להרבה כרטיסים, הכרטיס הזה הוא הפרוייקט האחרון בהחלט מהקיט הזה. אני צריכה קצת גיוון בצבעים, והקיט הזה היה מוגבל למדי בצבעיו (אם כי השילוב שלהם מאד מצא חן בעיני לכתחילה).
זו בהחלט לא הפעם האחרונה בה אשתתף באתגר של קיט החיקוי. חודש חדש בפתח, שיביא עימו קיט השראה חדש לחיקוי... אז יש למה לצפות בשבוע הבא.
הכרטיס הזה הוכן לפי סקיצה מס' 111 של 'שלוש בשלישי'' עם האתגר הנלווה של קריעה.
תודה על תשומת הלב וסופ"ש אביבי נפלא!

4 comments:

Rose said...

stunning vintage art!! :)

Julie Tucker-Wolek said...

Ohhhhhhhhhhh wow!! This is GORGEOUS!! I loveeeeeeee the vintage image you used!!

karindi said...

אני חייבת להגיד לך שהשלמתי עכשיו קצת פערים וכל מה שעשית מהקיט הזה פשוט מדהים! מה דעתך לבוא אליי השבוע לעזור לי להכין קיט חיקוי לחודש הבא? אני מתגעגעת!

Maria Therese said...

Sweet card Thank you for joining us at Bunny Zoe's crafts.♥