Sunday, December 9, 2012

Remember When

This is my take on Kaisercraft #2 December sketch. I mixed two of Kaisercraft's collection - These Days & Prickled Pear. I fell in love with the Prickled Pear collection, and I knew I just had to have it. 
The photo is of my eldest, when he was almost 3 years old, helping me in the kitchen.
My inspiration for this lo was case file # 48 at CSI:
How I 'solved' the case -
Scheme - I used all 5 colors, only this time I used only small touches of white.
Evidence - clock, mosaic, silver metalic element (I worked with several mediums on the small chipboard - distress inks, Perfect Pearl, UTEE and stamping and then again with Perfect Pearl - it gave a metalic look to the chipboard), fruit accents, plain brads and something lacy (the cs and one the die cut under the photo).
Testimony - the jouranling documents how my son loved to do all kitchen works - washing the dishes, baking banana cake, putting everything in place, etc. He was certainly a little helper (well, he still is).
The flourishes and the doily were made with Cheery Lynn dies and my Big Shot, and so is the big clock face (TH alternation).
Here are somc close-ups on the details:



This lo goes also for the challenge at Frosted Designs, which asked to use 3 different inks/paints/mists - I juse distress ink for the clock chipboard, chalk ink for the mask, and some drops from black Mr. Huey's.
Thank you for taking the time and visiting my blog. I would love to read  your comments.
זוכרות שהעליתי רשומות על קולקציות של בנים? אחרי שהעליתי אותן נתקלתי בקולקציה מדהימה של Kaisercraft, שנקראת "Pickled Pear". יש לה צבעים מדהימים של ירקרק לימוני, שחור, לבן, אפור וירקרק בהיר. מה רבה הייתה שמחתי ש Mrs. G הביאה אותה לאיקסמיקס. ולא לקח זמן רב עד שהתחלתי להשתמש בה. בדף הזה הוספתי גם שני דפים מקולקציה אחרת של אותה חברה - These Days, שאמנם הצבעים שלה קצת שונים, אבל הדפים השתלבו יפה.
בדף הזה נעזרתי בידידי הביג שוט ביחד עם תבניות חיתוך חדשות שקניתי גם כן באיקסמיקס - דוילי ועלים מסולסלים. גם השעון הגדול נחתך מצ'יפבורד בעזרת תבנית חיתוך של TH, ונצבע בדיו דיסטרס ואת השוליים 'לכלכתי' עם דיו ירקרק של פרימה.
אבל הדבר שאני הכי גאה בו בדף הזה הוא הצ'יפבורד הקטן, שהינו תוצר של הסדנא המדהימה שהעבירה Mrs. G - הכנת קישוטונים בטכניקות של מיקס מדיה, לשילוב בסקארפ. הצ'יפבורד הזה יצא מדהים, אלא שלמרבה הצער הוא לא מאד פוטוגני. תאמינו לי שבמציאות הוא פשוט יפהפה. הוא הוכן בשילוב של Perfect Pearl, דיו דיסטרס, ו-UTEE, עם החתמה שעליה עברתי עם Perfect Pearl  נוסף. הוספתי גם שתי נקודות קטנות של Pearl Pen. את כל המוצרים הללו אפשר למצוא בחנות איקס מיקס.
עם הדוילי, הסטיקר של התחרה  ודף הרקע שבו רצועות תחרה אפורה - הדף מתאים גם לאתגר התחרה של 'יוצאות מהקווים'.
תודה על תשומת הלב וחג אורים שמח!

12 comments:

engoy10 said...

דף יפה ועדין מאד. אוהבת את שילוב הצבעים

Julie Tucker-Wolek said...

Fabulous lo!! LOVING the colors and the layers!!

Anonymous said...

כל כך יפה....
הצ'יפבורד מרהיב
והעיצוב נפלא
T42

מושית10 said...

דף נפלא! פלטת הצבעים שבחרת כל כך מושלמת לדף "בנים". אגב, הבנתי שה"ביג שוט" הוא מכשיר חיתוך. יש סיבה שבחרת לרכוש דוקא אותו ולא מכשיר יותר "פופולרי" בפורום כמו הקאטלבאג למשל?

li-bee-ti said...

הי מושית, שאלת אותי בעבר את השאלה הזאת, והשבתי לך -
http://creationswithlove-li-bee-ti.blogspot.co.il/2012/10/summer-2012.html

Einat's Art World said...

דף יפייפה, נחמד ששילבת בו את הציפבורד מהסדנה של ענתי.

Meital said...

דף משגע! שילוב הצבעים באמת מוצלח.

Anonymous said...

שובבה, אנחנו עוד לא הוצאנו א החומרים מהתיק ואת כבר הכנת דף, ואיזה דף. אש קטנה

karindi said...

הסדנה הזו נשמעת ממש תפורה עליך- גם קישוטים בהכנה עצמית, וגם כאלו שדורשים המון השקעה ויוצאים מושלמים....הדף יפיפה. רק את מסוגלת לשלב כ"כ הרבה תחרה בדף ושזה עדיין יצא כ"כ גברי!

Lydia said...

Such a lovely layout. So glad you played along with us at Frosted Designs!

פיית מרציפן said...

מתה על כל הפרטים הקטנים אצלך בדפים שהם תמיד כל כך עשירים ומלאי עניין ויופי

Channa said...

Such a pretty layout, loving the colors! Thank you for playing along with Frosted designs. Channa