Monday, December 10, 2012

בנים, בנים, בנים.... פעם שלישית - גלידה! Boys, boys, boys... (part 3)

AThis is the 3rd part of my personal review about scrappy products for boyish layouts/projects. You can see the 1st part here, and the 2nd part here.
אוקיי, גבירותי הנכבדות (אני מניחה שאף גבר לא קורא את ההגיגים הסקראפיים שלי...), ברשומה השלישית יש טוויסט. לא סתם כיניתי אותה 'פעם שלישית גלידה', שכן בשם יש רמז לטוויסט
הפעם, במסגרת חיפושי אחר חומרים סקראפיים לעיצוב עבור בנים, יצאתי לשוטט דווקא בחברות שמתאפיינות במוצרים מאד נשיים, עם צבעים פסטליים רכים, בעיקר ורדרדים, ומלא מלא פרחים ופיות.  יעני חברות שהס מלהזכיר לידן את המראה המסוקס של גברבר צעיר. וראה זה פלא, אכן ניתן למצוא גם שם מוצרים שמתאימים לעולם הסקראפי הגברי. 
בכל אחת מהחברות שאסקור ברשומה הזאת, יש גם דפים "עבור בנים" בתוך הקולקציות "הנשיות", אבל אני העדפתי להתמקד בקולקציות שהן מובהקות בקו הגברי שלהן.
ונתחיל עם חברה שהיא בעיני מתאפיינת בקו מאד נשי, מאד מפונפן יש לומר, הלא היא Prima Marketing האגדתית. בגדול, הקולקציות של פרימה הם לא המקום הראשון שבו הייתי מחפשת דפים (ומוצרים נלווים) לעיצוב עבור בנים, אם כי יש לא מעט דפים שלהם שאפשר להשתמש בהם כשרוצים להשיג מראה וינטאג'י, ישן, מרוכך. ובהקשר של דפים עבור בנים - תמונות של תינוקות או תמונות היסטוריות.
הנה מיקבץ
החברה השניה היא Jenni Bolwin. הקו השולט של החברה הזאת הוא קו וינטאג'י, בעיקרו נשי, עם הרבה נגיעות של רטרו לשנות החמישים (פלוס מינוס). אבל גם אצל החברה הזאת אפשר למצוא פנינים לענוד למסוקסים שבחבורה:
החברה השלישית היא Heidi Swap. ברגיל, שיטוט בין מוצרי החברה הזאת יגרור אצלכן, המשופעות בגברים עבורן יש לעצב, אנחות מעורבות. מצד אחד - כמה יפה.... מצד שני - מה לעזאזל אני אוכל לעשות עם זה בדף של בעלי/הבן/האחיין/הנכד? אוקי, אז רק שתדעו שלגב' היידי סוואפ הנכבדה, כך סיפרה לי Mrs. G האגדתית, יש לא פחות מ-8 ילדים.... והפלא ופלא - הצליח לה גם לקיים כהלכתה מצוות פרו ורבו, ולהביא לעולם גם בנות, אך גם בנים. מתוך הבנתה העמוקה למצוקתנו, היא יצאה בקולקציות שמתאימות גם ליקירי ליבנו. 
ראו את הקולקציה Vintag Chic - כן, אני יודעת... שוב תכלת/צהוב/אפור וכו'. אבל מה לעשות, זה שילוב מנצח, ועובד היטב עם עיצובים גבריים. הנה טעימות  מדגמיות:
ולסיום, רציתי לקחת אתכן לסיור בארצות הנורדיות ולהכיר לכן (למי שלא מכירה)

No comments: