Monday, June 27, 2011

Dinosaurs Parade - lo


Here's my lo for the sketch challenge at Get Picky, with this sketch:


The photos are of my youngest, playing with his big collection of dinosaurs, explaining me about each and every one of them....
It is also for a private challenge, where the set was to use 3 photos (okay, I used 4...), solid cs, and 3 embellishments and one of them must be a bought one.
I used DCWV cs, plaid dp from the awesome kit 'Summer Seeds' by Tsruya Illan, anothe dp - Dino Parade from Little Yellow Bicycle, dino sticker and foam palm trees from my stash, which were topped with glitter powder. I doodled frames with black gel pen.
I really loved the written borders of the dp, so I cut them out and poped them with 3-d glue dots.
Here're some close-ups:




And here's a sneak peek to my lo done for the sketch challenge at Frosted Designs, which I'll post tomorrow:


Thank you for taking the time and visiting my blog!

דף שהכנתי על בסיס סקיצה מ-Get Picky לאתגר בפורום "עיצוב אלבומים וכרטיסים" בתפוז, אתגר של 'אחד על אחד', שבו כל אחת נתנה 'מתכון' לדף לבת הזוג, שצריכה הייתה להכין דף לפי המתכון הזה. אני הגרלתי את רני, שאיתגרה אותי מאד מאד עם מתכון כל כך שונה מהסגנון הרגיל שלי - 3 תמונות (בד"כ אני משתמשת בתמונה אחת, מקסימום שתיים), דף רקע אחד לא מדוגם (כאילו דאאאהה???) ו-3 קישוטים, אחד מהם קנוי שאיננו אותיות (אין מה לומר, היא פשוט עלתה על הקטע שלי עם הכנה עצמית של קישוטים...).
האתגר הזה היה לי באמת מאד קשה, וזמן רב לא ידעתי בכלל מה לעשות איתו. אני מודה - לא קיימתי את ההכתבה כלשונה. כנראה שזה היה בכל זאת אתגר קשה מידי עבורי...
במקום 3 תמונות - השתמשתי ב-4 (זה כבר הישג לעומת הרגיל אצלי...); לא יכולתי להימנע משימוש בדפים מדוגמים, אז השתמשתי בהם כמאטינג וכקישוט (והנה סימון V על קישוט קנוי, לא?...); 3 הקישוטים שלי הם הפעם כולם קנויים ושום דבר לא הכנתי בעצמי: עצים של חיתוכי סול עליהם פיזרתי אבקת נצנצים, סטיקר של דינוזאור, בורדר דיונוזאורים וכיתוב חתוכים מתוך דף מדוגם.
אני מקווה שרני תקבל בהבנה את הפרשנות המאד אישית שלי לאתגר שלה...


דף הבסיס הוא קארדסטוק של DCWV מנתנאלה. הדף המדוגם המשובץ הוא מהקיט המדהים 'זרעי קיץ' של צרויה אילן ממסטיקים. גם דף הדינוזאורים, ממנו חתכתי את הבורדר של תהלוכת הדינוזאורים ואת בורדר הכיתוב, ואותיות 'תוצרת הארץ' - הכל ממסטיקים. הוספתי חיתוכי סול של עצים, וסטיקר של דינוזאור - מהאוסף הפרטי (ז"א מכל מיני חנויות שונות, שאין לי שמץ של  מושג מה קניתי איפה...).

אהה, וההצצה היא לדף שאותו אעלה מחר עם אתגר הסקיצה החדש ב-Frosted Designs. תקפצו לראות....

תודה על תשומת הלב!

3 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

Love love love love this!! I loveeeeeeeeeeee those palm trees and loving the dinosaurs! :):):):):):):):):):):):):):):)

TesaB said...

Super Duper Gorgeous page!!! Great colors, love the yellow base and the doodling!!!

Alma7 said...

דף חמוד מאוד, ובאמת לא בסגנון הרגיל שלך.
אהבתי את שילוב הצבעים ואת הקישוטים החמודים!
מאיזו חבילה של DCWV דף הרקע?