Tuesday, December 14, 2010

I've got a style! :) יש לי סטייל!





For English, please scroll down!

קיבלתי תג של בלוג עם סטייל משתי יוצרות משובחות וכשרוניות להפליא, קרין, ו-עינת109. אני מאד אוהבת את היצירות של שתיהן, ונהנית לקרוא את הבלוגים שלהן. זה הזמן להודות לשתיהן גם על שבחרו בבלוג שלי כאחד מהבלוגים עם הסטייל, גם על השראה מרובה שאני שואבת משתיהן וגם על פירגון מחמם לב.
ולפני כשבועיים גם קיבלתי תג של a blog with an attitude (ראו הטקסט בהמשך באנגלית), ובגלל עומס רב (גם של עבודה ושל החיים בכללותם, וגם עומס רגשי עקב אירועי השריפה הגדולה), נשמט ממני להעלות אותו ולהודות.

בשני הפרסים הללו, צריך לספר עובדות על עצמי (באחד - 8 עובדות, בשני - 5 עובדות) ולהעביר את הפרס הלאה, יעני להגדיל את החשיפה.

אז כמו שאני צוברת מלא אתגרים לדף מעוצב אחד, אז גם קיבצתי את כל הפרסים הללו ובמאוחד אני מספרת עובדות ומעבירה הלאה...

אני אמורה לספר עובדות על עצמי שלא ידועות. חלק מהעובדות שאספר אולי ידועות וחלק לא, אז כטוב בעיניכן....

1) אני רווקה. מעולם לא נישאתי ולילדים שלי אין אבא.
2) גידלתי שני כלבים מקסימים ומתוקים מגיל 6 שבועות עד גיל 6 בערך, שאז נאלצתי להיפרד מהם. עד היום זו נקודה כואבת אצלי.
3) יש לי תואר ראשון במשפטים.
4) אני הבת הצעירה במשפחה של 4 ילדים, ויש לי שתי אחיות ואח.
5) אחרי הלידה של הבן הצעיר שלי, סבלתי מדכאון שלאחר לידה. התגברתי עליו בעיקר בעיקר בעזרת אחי ואחותי, שלא נתנו לי לשקוע ותיחזקו אותי ברמה יום יומית.
6) שני הילדים שלי נולדו בניתוחים קיסריים של חירום.
7) עד לפני שנתיים וחצי גרנו בחיפה. אני עדיין חולת געגועים.
8) כשהייתי צעירה, היה לי ברור שאלמד ואעסוק במשחק דרמטי. התאטרון נראה היה לי המקום המתאים לי ביותר. בזמן הצבא, חבר ילדות שכנע אותי ללכת ללמוד משפטים, והשאר כבר היסטוריה.

ואני מעבירה את שני הפרסים ל-8 בלוגריות שבעיני הן  מוכשרות בטירוף ואני מכורה לבלוגים שלהן. יש יותר מ-8 כאלו, אבל צימצמתי את הרשימה, וחילקתי ל-4 בלוגריות ישראליות ו-4 מחו"ל.

1.... ננה בננה - האישה הזאת היא בעיני מרעום כספית עם מטען אנרגטי אדיר. היא קורעת אותי מצחוק בפוסטים שלה, ודפי האלבום המעוצבים שלה פשוט הורסים. אני מריירת מול המחשב כשאני רואה אותם, ויודעת שמה שלא יהיה, אני אף פעם לא אצליח להתקרב להצלחה בסגנון הנקי והפשוט הזה שלה!

2... אילנית - זאתי היא פשוט גאון הנדסי ויצירתי מהלך על שתיים. כל דף שלה - פיקסו, והיצירתיות וההמצאתיות - חבל על הזמן. ההקפדה שלה על כל פרט ופרט, החידושים והמצאות שהיא מביאה, הפירגון והנתינה - כל אלה ראויים להערצה. אני לומדת ממנה המון ושואבת מלא השראה מהיצירות שלה.

3.... זיקוקית - אצלה כל פוסט - זו חגיגה. חגיגה לעין, חגיגה לראש, חגיגה ללב. גם דפי אלבום יפהפיים ויצירתיים, גם מתכונים, גם הגיגים - פשוט אשת חיל. אני מאד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלה, במיוחד אלה שיש בהם הגיגים על החיים.

4.... ענת, פית המרציפן - טוב, עליה כבר הרעפתי ושיבחתי פעם אחר פעם. אין עליה ביצירתיות, בחדשנות, בהתנסות ובעיקר בעיקר - בחדוות השיתוף.

וזה השלב לעבור למהדורה האנגלית (קרין, שמת לב שהפעם הפכתי את הסדר... :))))... )

About two weeks ago I got an award of a blog with an attitude from Fern,  and an award of a blog with a style from two Israeli scrappers, very talented ones if I may say so - Karin and Einat. Thank you all for choosing my blog. I'm very honored.

As part of these awards, I need to tell 8 facts, unknown facts, about my self and pass it to another 8 blogers.

Here're the facts:

1) I'm single. I neve got married and my kids don't have a father.
2) I raised two adorable dogs, since they were 6 weeks, till they were 6 years, and then I had to give them away.
3) I'm LLb.
4) I'm the youngest in a family with 4 kids, I have two sisteres and one brother.
5) After I gave birth to my youngest, I had a depreesion. I over come the deprssion mainly with my sister's and brother's help. They helped my on a daily basis.
6) My boys were both born in an emergency cs.
7) We lived in Haifa till 2.5 years ago. I'm still homesick...
8) When I was young, I was sure I'll become an actress. A very good friend of mine, persuaded me to go to Law studies, and the rest is history...

I'm passing the awards to 8 talented blogers, 4 Israelies (please check their blogs, despite of not understanding the language, I'm sure you'll love to see their creations), and 4 from blogland.

1... TesaB - I got to know Tesa through 365 cards and we've become good friends. She is uber talented, makes wonderful cards and amazing layouts. Tesa was the one who encouraged me to start scrapbooking and she's a great inspirtaion for me, along with being a good friend whenever I need her.

2... Rose Miller - Rose is a super creative and talented card maker (she also makes layouts, but she won't let us see them.. LOL). I can tell you that her cards are even much more beautiful IRL. I always enjoy reading her posts.

3... ~amy~ - Amy is such a funny and super creative girl! Her cards are superb and I would never ever could make cards like her - so cheerful, vibrant, ful of joy. And almost every card of her has some stitching :).

4... and last but not least - Julie. This woman is full of energy. She create lo so quickly and she just use her stash so well! And I'm in love with her stories of everyday life.

Thanks for stopping by and soon I'll post my lo for Sketch Along Tuesday with Frosted Designs so please come back... 

6 comments:

karindi said...

תודה! שהפכת הכל בשבילי :)
למדתי הרבה דברים חדשים שלא ידעתי! החלק החיפאי הפתיע אותי, עניין הדרמה קצת פחות...
הפרסים מגיעים לך מכל הלב, באמת!
מחכה להיפגש בקרוב

Julie Tucker-Wolek said...

Awwwwwwwwwwwwwwwwww! Thanks love for the award! I loveeeeeeeeeeeeee reading about you! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

הניק זיקוקית תפוס said...

נעים להכיר :-) ותודה רבה רבה על הפירגון!

אילנית said...

תודה תודה תודה תודה, שאני בין הפייבוריטיות שלך.

אני שמחה שהבלוג שלי נותן השראה ליוצרת שאני כל כך אוהבת.

שמחתי לדעת עלייך קצת- רוב הדברים בכלל לא ידעתי.

שוב המון המון תודה
יום נפלא יקרה
מאילנית

~amy~ said...

Thank you soooo much for thinking of me!!! LOVED reading about you!!!!!

Alma7 said...

נעים להכיר - העבודות שלך יפהפיות!