Friday, September 16, 2011

Dude


This is my take on September 15th sketch at Stuck?!:


The photo is of my eldest, when he was 9 months old, on Hanukkah party at the kindergarten. My mom put her sunglasses on his face, and he looked so cute!  Here are some close-ups:




Almost all dp on this lo are DCWV (The Guy stack), except for the punched pale blue cs (it looks white but it's actually pale blue), and the white big circle. All the papers I juse here, except for the background cs, were left overs.
Stamps are  Inkadinkado and Autumn Leaves; alphas are AC Thickers; punches - MS (for the fan flower) and Fiskars;  ink - memento; buttons are from my stash.

Thank you for taking the time and visiting my blog.

דף לאלבום של הבכור, עם תמונה שלו כשהיה כבן 9 חודשים, במסיבת חנוכה במעון. אמי הרכיבה על עיניו את משקפי השמש שלה, והוא נראה היה כל כך מתוק וחמוד! :-)
כמעט כל הדפים המדוגמים הם של DCWV (מסטאק The Guy),  למעט דף התכלת המפונצ'צ' (נראה לבן, אבל זה בעצם תכלת מאד בהיר), והעיגול הבהיר הגדול שמאחורי התמונה. למעט דף הרקע - כל הדפים הם שאריות מפרוייקטים אחרים (אני אוגרת בקפדנות יתירה את כל השאריות...).
השתמשתי בפאנץ' תחרה של MS בפרח אקורדיון ובפאנץ' בורדר של פיסקרס גם למסגרת של הדף המדוגם וגם כעיטור בצד הימני העליון. החותמות הן של Inkadinkado ושל Autumn Leaves, שתיהן ממסטיקים, ומשם גם אותיות הטיקרס לכותרת. הכפתורים הם מחנות היצירה המקומית.

בקרוב - הכפולה של הדף הזה....

תודה על תשומת הלב ושבת שלום!

6 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

LOL!!! Toooooooooooooo cute! LOVING that photo and the colors! :):):):):):):):):):):)

Einat's Art World said...

עיצוב מאד יפה, אהבתי את תפירת האיקסים ואת העיגולים.

פיית מרציפן said...

מזמן לא יצרתי דף מעוצב והרשומה הזו שלך החזירה לי את החשק לעשות זאת.
את עובדת כל כך יפה ומקורי

א.ל said...

יופי של דף והכותרת מהממממממת- לא הייתי מוצאת מילה נכונה יותר..

אהבתי מאוד את תפירת ה-X

רואים שאת נהנית מהאלבום הזה

צרויה said...

איזה חמוד הוא!!! אני אוהבת את הצבעים החמים של הדף. הוא נראה כל כך מחושב, כל דבר במקום - העיטור בפינה, הכיתוב, הכותרת, הכל הכל... :-) נהדר!

Keri said...

Such lovely handmade flowers and love your creative work with the title alphas!