Saturday, November 2, 2013

Remember this moment - Special Agent for CSI case file #96

For my Sketchabilities lo,
Please click HERE!
and for my Stuck?! lo,
please click HERE!
I was very honored when Debbi,  from CSI asked me to be a Special Agent (i.e. Guest Designer) for November.
My 'clues' to solve the case were: 
Scheme - all 5 colors.
Evidence - mesh, typewriter font, clocks, something transparent (vellum), flowers, rhinestones, gold metal (gold gliiter on the embossed wheathered clock), frames and paint.
Testimony - document a favorite room in your home. journaling on the hidden tag behind the photo and I wrote: "Satureday morning and after breakfast and playing with me, you set on the soffa in the living room and read together the 1st book of Harry Potter's series. Magical moments to cherish and to remember."
I used papers from Echo Park, Simple Stories & Fancy Pants; homemade chalkboard tags, TH die, ChheryLynn Designs die, flowers from my stash, rhinestones (KaiserCraft), baker's twine, Mr. Huey's mist and sequins.
I would like to enter it to the tag it challenge at Frosted Designs.
Here are some close-ups on the details:





Thank you for taking the time and visitng my blog, and please leave a trail to your visit. I appreciate every comment you leave me.
הוזמנתי להיות מעצבת אורחת לחודש נובמבר ב-CSI ומאד הוחמאתי. יש שם מעצבות מוכשרות ביותר, וזה לא סוד שהאתר הזה הוא אחד החביבים עלי ביותר. האתגרים שם, עם שילוב של צבעים, נושאי השראה ואלמנטים - מאד ממריצים את היצירתיות ו'מאלצים' אותי לחשוב מחוץ לקופסא, וכך להתנסות בעיצובים שאינם בדרך השגרה שלי.
כל החודש הנושא המוביל הוא "בית", אבל כמובן שאין הכרח להיצמד דווקא לנושא הזה, כל עוד עונים על מרכיבי האתגר.
התמונה שבדף צולמה באחת משבתות החורף שעבר, לפני שנה. אחרי ארוחת הבוקר וטורניר השש-בש המסורתי שלנו, הבנים התיישבו על הספה בסלון, והבכור הקריא לצעיר הבנים מהספר הראשון בסדרת הארי פוטר. אלו היו רגעים מקסימים, לנצור ולזכור.
כהרגלי - הדף הוא עתיר שכבות. גם כשאני חושבת שהנחתי כמות מספקת של שכבות, כמעט תמיד מתגנבת לה עוד חתיכת נייר מדוגם לשכבה נוספת.
פלטת הצבעים פשוט צעקה לי "24/7" של Simple Stories, הוספתי לדפי הסטאק גם דפים בדיגום של נקודות ופסי אלכסון של Echo Park וגם מסגרת צהובה, אף היא של Echo Park מקולקציה שהתלהבתי ממנה מאד בזמנו (ועדיין נותרו לי דפים מהקולקציה הזו).
חתכתי עם הביג שוט שעון גדול, והוא נצבע בג'סו ואח"כ עבר אמבוסינג עם אבקת אמבוסינג קראקל. כדי לתת אפקט מנצנץ, מרחתי אח"כ גם קצת גליטר זהוב. שעון הכיס הוא חותמת וכך גם הכותרת. פרחים (הפעם קנויים ולא תוצרת עצמית), סלסולי עלים בביג שוט, אבני חן והקישוט הטרנדי המתבקש - פאייטים.
אני אוהבת את השימוש בוולום. הוא מעמעם צבעים ודגמים חזקים, ומרכך את העיצוב.
ובנוסף, גם השפרצתי קצת ממר יואי אדום. ככה בקטנה, בשביל האפקט הדרמטי.

תודה שקפצתן לבקר בבלוג שלי, ואשמח מאד אם תשאירו עקבות לביקורכן. אני מאד מעריכה את כל מי שלא מסתפקת בהצצה (או בנעיצה בפינטרסט), וגם טורחת ומשאירה תגובה. בהחלט מחמם את הלב.

2 comments:

Unknown said...

Libeeti - this layout is just gorgeous!!!! I love the flowers, the layers of papers, the clocks and the jewels!!! So pretty!!! Thanks for joining our Tag Challenge at Frosted Designs!!

Joni Parker said...

Wow..this is so very very gorgeous!! Love all the layers and details!! Thanks for sharing with us at Frosted Designs!!