Monday, September 2, 2013

Life is better when we're together - My Mind's Eye mini album

Here's a mini album I've made from My Mind's Eye products (most of the papers are from  Away We Go 6x6 pad, and I usued 12x12 papers from other collections - Indie Chic, Stella&Rose, On the Sunny Side. I also used brads and stickers from several collections).
My inspiration to make this mini was from a good friend of mine - Esh Ktana, with her gorgeous mini album.
This mini album is all about a trip we had with good friends, about 18 months ago, to a beautiful river, which ends with a very high fall.
So without further ado, here are the photos:




























While you're here, I'd like to show you a little sneak peek to my first DT assignment at Sketchabilities. The full reveal will be on September 15th, so please come and visit me again.
Thank you for stopping by! your comments are much appreciated.
מיני אלבום שהכנתי על טיול שלנו עם חברים טובים בשמורת נחל עיון לפני כשנה וחצי. האביב היה אז במלוא עוצמתו, לאחר חורף עם גשמי ברכה. הטבע זהר בירוק ובצבעי הפרחים, והמים שצפו געשו במורד הנחל, עד למפל 'התנור' הגדול. היה לנו יום  מקסים, עם חברה משובחת. מושלם להנצחה במיני אלבום.
השתמשתי בחומרים של My Mind's Eye, בעיקר מסאטק של 15X15 שנקרא Away We Go, ובניירות מדוגמים גדולים מקולקציות אחרות. השתמשתי גם בסיכות מתפצלות וקישוטי סטיקרים גם כן של MME, מקולקציות שונות. הכנתי פרחים, חלקם בעזרת פאנצ'ים, חלקם בעזרת תבנית חיתוך של Cheery Lynn, והוספתי גם חיתוכים של צ'ירי לין של סלסולי עלים ומפית תחרה.
בסה"כ נכנסו לאלבום כ-20 תמונות, אם כי אפשר היה בקלילות להכניס לתוכו עוד.
ההשראה להכנת המיני הזה הייתה מאש קטנה, עם המיני אלבום המשגע שלה (שאגב, יפה במציאות עוד יותר מאשר בתמונות, ולשמחתי זכיתי ללטף אותו).
בהזדמנות זו, גם הצצה קטנה לדף מעוצב שהכנתי כחלק מצוות העיצוב ב-Sketchabilities. הדף המלא יעלה ב-15.9, אז אתן מוזמנות לקפוץ ולבקר שוב.
בהזדמנות חגיגית זו, אני מאחלת לכולנו שתהיה שנה טובה, שלווה ורגועה, עם בריאות ואושר לכולם.
תודה שקפצתן לבקר, ואתן מוזמנות להשאיר עקבות לביקור.

6 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

This is gorgeous! LOVING the colors!!

יעל - קונדסונים said...

מקסים מקסים מקסים!!!! עדין ויפה (: אהבתי (:

Anonymous said...

אי אפשר להתחרות בך. מחליטה ומבצעת במיידי. המיני מקסים. הצבעים נהדרים. מעבירים את יום הטיול בצורה הטובה ביותר. שנה טובה לכולכם. אש קטנה

Keren Tamir said...

This is beautiful!!!' And congrats on winning scrap for help.

מושית10 said...

כמה יופי וכמה השקעה. ממש נפלא!

Anonymous said...

מקסים!
איזה יופי של מיני אלבום
זהבית שקד