Saturday, July 28, 2012

The Ninja Warrior

Challenge #3 at Counterfiet Kit Challenge blog is all about a hero in our lives. Well, I can think of many heroes  in my life, but this time I took it to the fun point of view :). The photo is of my youngest, 2.5 years ago, wearing a Ninja Warrior costume. Isn't he just a real hero?
I used sketch #8 from Scrap Africa, and I mirrored the sketch to fit my photo, and the journaling block turned into a banner on the left upper side:
All supplies are from my July Counterfiet Kit: Bazzill cs; and all the rest afe MME - dp, 3D stickers, a brad and stamps.
I also used my homemade bricks mask with gesso and some TA glimmer mists.
Here are some close-ups on the details:


You should really go and check what the other Master Forgers did for this challenge. Beautiful creations. Look at CKC blog for the links.
Thank you for taking the time and visiting my blog. your comments are much appreciated!
דף נוסף מקיט החיקוי של חודש יולי. הפעם האתגר היה "גיבור בחיינו". יש כמה גיבורים בחיי שיכולתי להקדיש להם דף, אבל בחרתי לקחת את האתגר לכיוון יותר קליל ומחוייך, ולהשתמש בתמונה של צעיר הבנים בפורים לפני שנתיים פלוס, מחופש ללוחם נינג'ה. עבורו, הצירוף של דרקון ונינג'ה - פשוט צירוף מנצח. אכן גיבור :).
כל החומרים בהם השתמשתי הם מקיט החיקוי של חודש יולי. חוץ מהקארדסטוק, כל יתר הדפים המדוגמים, כולל המסגרת, הם שאריות מפרוייקטים קודמים (פינת החסכן ממשיכה, ובגדול). לכתחילה הכנסתי קארדסטוק כתום לקיט כדי לאתגר את עצמי. הקארדסטוק הזה נמצא אצלי כבר זמן רב (ויש לו עוד איזה אח או שניים...), ואני אף פעם לא משתמשת בו. אז החלטתי לאתגר את עצמי ולהשתמש בו. כמעט שהייתי בטוחה שגם הפעם אחזיר אותו לאיפסון בלי שימוש, אבל העזתי והשתמשתי בו כרקע...
כך התחלתי - עם בחירת הדפים. הוספתי גם ג'סו ומסיכת לבנים תוצרת בית (הנה ההדרכה איך להכין אותה):
מסיכת לבנים, שעליה התזתי גלימר מיסט. לא תכננתי נכון, אז בסופו של דבר כמעט ולא רואים כלום מההתזות. לא נורא:
אח"כ הרכבתי את קארדסטוק הבסיס על המסגרת:
ועכשיו טיפול בתמונה עצמה. זו תמונה מאד כהה (אוקי, אפשר להשתפר בצילום...), אז היה לי ברור שצריך משהו שיקפיץ אותה. כשהנחתי אותה על הדף המדוגם הבהיר, עם הדוגמא העדינה של הזיגזגים, היא עדיין לא בלטה מספיק לטעמי, אז נתתי לה מאטינג תכלת:
נכון שמקפיץ? כאן זה עדיין נראה חיוור, אבל בסופו של דבר, על הרקע של 'קיר הלבנים' והרקע הכתום - המאטינג תכלת האיר את התמונה והקפיץ אותה.
עכשיו הזמן להוסיף את הרצועה האורכית מתחת למאטינג הכפול. והנה פינת החסכן בגדול - לא השתמשתי ברצועה שלמה, אלא בשני מלבנים שאותם פינצ'צ'תי בבורדר פאנצ'. חדות העין יוכלו להבחין שלא שמתי לב כשפינצ'צ'תי לכיווני הדוגמא, ולכן אין רצף של דיגום. אבל באמת שצריך להסתכל מאד בדקדקנות כדי לראות זאת, אז לא נתקטנן הפעם (אבל נלמד לפעם הבאה...):
חותמת, סטיקרים תלת-מימדיים ובראד (הכל של MME, מקיט החיקוי שלי):
באנר שהורכב מואשי טייפ תוצרת בית שעליו הודבקו סטיקרים תלת-מימדיים של MME מקיט החיקוי:
כותרת מאותיות של 'תוצרת הארץ' (איך, איך תמיד חסרה לי אות מתאימה! לפחות אפשר לאלתר מאותיות אחרות), והדף גמור:
אגב, זה דף ראשון מזה זמן רב שלא עבר תחת מכבש הטאצ' האישי... שום דיסטרסינג!
עד לסוף החודש הזה, יש עוד דף אחד שהכנתי מקיט החיקוי, אותו אעלה מחר, ודף נוסף שהוכן לאתגר מדליק, שיעלה בבלוג ביום שני. הנה הצצונת לפיתוח תאבון:
כן... יש כאן שוב פרחים תוצרת עצמית, לצד פרחי פרימה:).
תודה על תשומת הלב ותשאירו עקבות לביקור שלכן, זה כיף לקרוא את ההערות שלכן!



6 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

This is AWESOME! I loveeeeee the colors and loving the brick wall background!!!!

Keren Tamir said...

So adorable !! love the brick mask ! is this in PUrim?

Sonya said...

ממש מקסים!
אשמח להסבר עח הוואשי טייפ-זה ראב און על הטייפ או משהו אחר?
יצא נהדר למרות התמונה הכהה טיפה, הצבע הכתום מתאים ממש!

Denise van Deventer said...

I love the artsy feel of your layout and the elements that you used! really lovely work. thanks for playing along at scrap africa!

Anonymous said...

יצא מקסים וכל כך מתאים לנושא. אש קטנה

Cathy Lane said...

The boys in our lives will always be our heroes and so much more as they grow older (that's the way it should be,,:)) This is a stunning, fun layout..love it!! Thank you for playing along with us Scrap Africa!! Ooh...all typing backwards...how fun!! LOL!!