Saturday, July 21, 2012

הקפה אחרונה (חלק שני) מאחורי העדשה - Behind the lense

לפוסט בעברית, אנא גללו למטה.
תודה!
Another lo with my July Counterfeit Kit, this time a feminine one, with a photo of myself.
Being a single mom, most of the time I'm behind the lense, and I don't have enough photos of me with my kids. I've made this lo as a notice to myself, to have more attention so that I'll get photos with them. My inspiration for this notion is my bloggy friend, Julie Tucker-Wolek (pop over to her wonderful blog to find out why...)
I used July sketch at C'est Magnifique:
Almost all supplies are from my Counterfiet Kit. I used Bazzill dotted cs, MME dp (lot of fussy cutting!), a MME brad, a Inkadinkado stamp, Bo Bunny rub-on, doily and lace trim from my stash.
Here are some close-ups on the details:

  

  
Thank you for stopping by! your comments are much appreciated.
דף נוסף מקיט החיקוי של חודש יולי, ושוב במסגרת מחנה האימונים הסקראפי שהעבירה אותנו אש קטנה. האתגר שלה הפעם היה מבחינתי אחד הקשים יותר - דף עם תמונה עצמית. אני כמעט שלא עושה דפים עם תמונה שלי, וגם לא ממש אוהבת את התמונות של עצמי... ובאמת רוב הזמן אני מאחורי העדשה :)). מידי פעם אני מזכירה לעצמי שבמיוחד עבור הילדים כדאי שאזוז מהפוזיציה הזאת ואעבור גם לקדמת התמונה :).
הפעם שכחתי לצלם את שלבי הדף. סליחה :). אנסה להשלים בכמה הסברים בלי תמונות.
דף הבסיס הוא קארדסטוק מנוקד, ושולי הדף עברו, כמובן, את הטאץ' האישי הקבוע של דיסטרוס. מתוך דף מדוגם אחר חתכתי בעדינות את הפרחים שהיו בדוגמה, הוספתי עוד כמה חיתוכים עדינים של פרחים באותם גוונים מדף מדוגם אחר שבו כבר השתמשתי בפרוייקטים קודמים. הסקיצה עתירת שכבות, אבל אל דאגה! לא שכחתי את פינת החסכן, אשר מככבת כאן בגדול. למרות המראה של שכבות, אף דף מדוגם לא חתוך כאן למלוא אורכו, אלא בחתיכות שמתאימות לחלקי הסקיצה. קצת קומופלאז' לא מזיק, נכון? 
בצד אחד השתמשתי בראב-און (מדף הראב-אונים בו השתמשתי בדף הראשון באתגר של אש קטנה), ואילו בצד השני החתמתי עם חותמת. כל הכבודה של פרחים חתוכים ופרחים נוספים (שאותם הכנתי בעצמי, ועל כך גאוותי רבה :)))...) - הונחה בשכבות העוטפות את התמונה המונחת על דוילי גדולה. הוספתי בקצה של הראב-און בראד קטן. סרט תחרה סרוג השלים את המראה.
הנה עוד כמה תקריבים:


יש עוד שני דפים במסגרת מחנה האימונים שאעלה בקרוב, אז יש למה לצפות...
תודה על תשומת הלב, אשמח לקרוא את תגובותיכן.

8 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

awwwwwwww thanks love for the shout out!!! And I am SO EXCITED you are going to have more photos of you!!! It is soooooooooo important!!! We want our kids to remember us too!!! I love love love love your lo!! I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEE the photo of you, the colors and loving all the flowers!!!!!

Keren Tamir said...

Pashut Maksim!!

Anonymous said...

דף מקסים. הצבעים, הקומופיזציה, הטכניקות ובמיוחד שהדף הוא שלך בלבד. עשית לי שמחה גדולה. אש קטנה

anatstoler said...

דף מדהים (אני יכולה להוסיף....כרגיל!!!).
ושוב, אני מאוד רוצה ללמוד להכין את "פרחי הפרימה" שלך.
אשמח להדרכה או אינטרנטית או סדנא. לא משנה מה, אבל אם את מוכנה ללמד - אני כבר עומדת בתור....

Susanne said...

What lovely layers of followers - very pretty!

Unknown said...

There certainly was a lot of cutting on this layout but it was all worth it as this page is beautiful!

Tara O said...

I love the fussy cutting on this page! Great page!!

Valerie S said...

Thanks for participating in the sketch challenge at C'est Magnifique Kits. Your layout is beautiful. I love the way you've used the flowers.