Monday, April 1, 2013

Frozen in the summer

This is my 3rd post today...
For Counterfeit Kit April reveal blog hop, 
please click HERE!
The 1st challenge for April at About A Boy is 'Chevrons'. yes, this trendy pattern. easy peasy, right?
I've made my layout from scraps, most of them from my March Counterfeit Kit, and others. For the chevrons theme I used Studio Calico chevron mask and then I embossed it with white Imagine embossing powder. I also used pp with chevrons pattern. 
The photo is of my eldest, about 7 years ago. It was a very hot summer day, and he just got out of the pool, and he was freezing!!
I also used Cheery Lynn Franch Pastry die, some Cosmo Cricket's stickers and a Purple Pumpkin's flair button.
Here are some close-ups on the details:



So now it's your turn to show us your 'chevrons' layouts, but do remember - only boys allowed here!
Just before you leave, I wanted to tell you about a lovely blog candy Sveta is having for her coming birthday:
Check it HERE.
Thank you for taking the time and visiting my blog. I would love to read your comments. Happy Pessach and Easter!
האתגר הראשון לחודש אפריל בבלוג של About A Boy, הוא זיגזגים (chevrons). הדגם הכל כך טרנדי הזה שולט בעולם הסקראפ (ולמען האמת בעולם העיצוב בכלל).
התמונה היא של הבכור, לפני כשבע שנים, בעיצומה של מלחמת לבנון השניה. בילינו בבריכה, בעוד בריכה שארחה כל כך יפה את תושבי הצפון. היה יום קיץ חם מאד, וכאשר הילדון יצא מהבריכה הוא פשוט היא קפוא, למרות מזג האוויר החם. הוא הפשיר חיש מהר וחזר לשחק בהנאה מרובה במים.
הדף שלי הוכן כולו משאריות, ברובן מקיט החיקוי של חודש מרץ. השתמשתי במסיכת זיגזגים של סטודיו קליקו, עם דיו אמבוסינג ואח"כ הבלטה חמה עם אבקת אמבוסינג לבנה. זיגזגים נוספים באו מדף מדוגם עם דוגמה עדינה של זיגזגים. הוספתי כמה סטיקרים, קשית נייר שהכנתי בעצמי,  וחיתוך של דוילי עם הביג שוט. כפתור עם נושא מתאים (flair button) ואותיות של 'תוצרת הארץ', והדף מוכן.
יצא דף מונוכרומטי מרובה שכבות. ולמי ששואלת איך להכין דף מרובה שכבות, כל מה שאוכל לומר הוא שהאתגר הגדול שלי הוא להכין דף עם מעט שכבות... אני כמעט לא מסוגלת שלא להוסיף עוד ועוד שכבות, אחרת זה נראה לי 'ריק'.
ורגע אחד לפני שאתן הולכות מכאן, אני רוצה לספר לכן על בלוג קנדי משגע של סווטה, לכבוד יום הולדתה המתקרב. סווטה היא יוצרת כשרונית, שלא נרתעת מלנסות דברים חדשים, מלאה ביצירתיות ומכינה המון קישוטים בעצמה (וכידוע, זה עניין קרוב מאד לליבי :)))...). 
אז תקפצו לראות את הבלוג קנדי שלה כאן, ובאותה הזדמנות תשוטטו אצלה בבלוג. ההנאה מובטחת.
תודה שקפצתן לבקר, ואשמח מאד לקרוא את התגובות שלכן.

2 comments:

Keren Tamir said...

love the lo!! its so amazing!!

Valia Katzaki said...

Lovely LO! Congrats!