Saturday, December 31, 2011

More cards


A card I've made for Day 302 at 365Cards - a masculine card with a touch of pink. it was indeed challenging, but I've already made some boyish layouts with pink, so it was okay... I kept the pink really only as a 'touch', with 2 tiny pink pearls. 
For the design, I was inpired by the card sketch at Frosted Designs:
Here're some close-ups:


On the opposite, the 2nd card is a girly one :)


I've made it very CAS, for Cas-ualfridays, which asked for a CAS card, with kraft and twine.

It's the end of 2011, but I hope I'll be able to finish another mini album I've been working on lately, so it will still be one of my 2011's projects, and then I'll make my 'Year In Review' post...

Thank you for stopping by! Your comments are much appreciated.

שני כרטיסים נוספים שהכנתי אתמול. הראשון גברי במראה, לאתגר שביקש כרטיס גברי עם נגיעה של ורוד. השארתי נגיעה מאד מינימליסטית של ורוד - שתי פנינים ורודות זעירות. השתמשתי גם בסרט תיפורים מקסים (בעיני... וכנראה שגם בעיני קרין :)))...) ובמיקבץ כפתורים בצבעים שתואמים את הכרטיס (ההשראה שלי לאחרונה לשימוש המרובה בכפתורים בכרטיסים הוא מצרויה וקרין. אני פשוט מוקסמת מהאופן בו הן משלבות את הכפתורים בעבודות שלהן), וכמה פינצ'וצ'י עלים באפור, שנשארו לי בקופסת הפינצ'וצ'ים מפרוייקט שהכנתי לפני למעלה מחודש.
שנת 2011 מתקרבת לקיצה, ואני מאד מקווה שאספיק עוד היום לסיים מיני אלבום שעליו אני עובדת פה ושם בתקופה האחרונה, כדי לכלול אותו גם בפרוייקטים של שנת 2011 המסתיימת. פיזרתי כבר רמזים בעבר על המיני אלבום הזה, הוא כולו קיצי וניחוש באיזה ניירות מדוגמים השתמשתי.... (אין לי ספק שקוראות נאמנות של הבלוג הזה ינחשו בקלילות...).
אחרי שאשלים את המיני הזה, יגיע התור לפוסט סיכום סקראפי של 2011 (אבל אולי הוא כבר יתפרסם בראשית 2012.... הילדים הזמינו אותי לסרט ופופקורן, איזה כיף!).
תודה על תשומת הלב!

6 comments:

karindi said...

אם לא היית כותבת, לא הייתי שמה לב לפנינים הוורודות. הכרטיס הזה כל כך גברי וממש מושלם. אהבתי מאוד את דף הפסים (שאריות?) בצד. גם כרטיס הכפתורים נהדר. אני מעתיקה את ההשראה לכפתורים מצרויה...מקווה שאתם נהנים בסרט, מחכה לראות את המיני המיוחד!

~amy~ said...

FABulous cards love all the buttons and twine!

Beverly Tiemann said...

I love the way you used buttons across the card as a border and embellishment at the same time! This is a great interpretation of the sketch from Frosted Designs. Thank you for joining us in this week's challenge. Please play along again next time. Bev

Julie Tucker-Wolek said...

These are BEAUTIFUL!!! I loveeeeeeeeee the buttons! Happy New Year! :):):):):):):):):):):)

Einat's Art World said...

כרטיסים יפים ועדינים.
מאחלת לך שנה חדשה מקסימה, שיהיו רק ימים מאושרים, המון בריאות והצלחה בכל ושתהיה לך תמיד השראה לבטא את הכישרון היצירתי שלך.

חתולי8 said...

אין לי מילים.
שני הכרטיסים משגעים. השני נכנס מיידית לתיקית ההשראה שלי וזו המחמאה הכי גדולה שאפשר לקבל לא?
הצבעים בשני הכרטיסים מאד לטעמי, הנגיעות בורוד, הסרט המקווקוו...משגעים!